  • 1. Data: 2003-01-18 00:22:51
    Temat: skrobanka jeszcze raz
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Cze!
    Niedawno pytalem, ale nie bylo zdnego odzewu. Nie wiem czy to byla celowa
    ignorancja czy po prostu nie wiedzielisci. Wiec zapytam jeszcze raz.
    Zaluzmy ze jestem kobieta, uzunelam ciaze 08.08.2001r. kiedy sprawa sie
    przedawni. I kolega ktory porzyczylby mi kase wiedzac mniej wiecej na co
    tez ryzykuje odsiadke?
    Pozdrawiam i caluje wszystkich.
    Lech

  • 2. Data: 2003-01-18 00:56:48
    Temat: Re: skrobanka jeszcze raz
    Od: "Homomorfizm[z]" <m...@f...pl>

    dziobas wrote:

    > Cze!
    > Niedawno pytalem, ale nie bylo zdnego odzewu. Nie wiem czy to byla
    > celowa ignorancja czy po prostu nie >wiedzielisci.

    byli na skrobankach

    >Wiec zapytam
    > jeszcze raz.

    miejmy nadzieje, ze ostatni

    >Zaluzmy ze jestem kobieta,

    duzo Ci nie brakuje

    >uzunelam ciaze 08.08.2001r.

    gwalt, chore dziecko, zagrozenie zycia?

    > kiedy sprawa sie przedawni.

    nie przedawni sie, dzieci Twoje (te zywe) tez beda za to odpowiadac

    >I kolega ktory porzyczylby mi kase
    > wiedzac mniej wiecej na co tez ryzykuje >odsiadke?

    nic nie ryzykuje, on juz siedzi

    > Pozdrawiam i caluje wszystkich.

    nie pozdrawiam i kup sobie slownik a jak nie masz to kolega niech
    pozyczy
    EOT

    --
    H[z]

  • 3. Data: 2003-01-18 01:03:05
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    To morderstwo .... i nie przedawni sie nigdy ...a kolega , no cóz za głupote
    trzeba zapłacić...jak posiedzi to moze zmadrzeje ...proponuje zadawać takie
    pytania na grupie lekarzy ginekologów a nie prawników . Mysle ze oni
    doskonale zdaja sobei sprawe z tego co i ile grozi i kiedy sie przedawnia...
    Tutaj sie o takie rzeczy nie pytaj ...

  • 4. Data: 2003-01-18 08:21:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "szarwal" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tutaj sie o takie rzeczy nie pytaj ...

    Czy nic Ci się nie pokiełbasiło???
    Dlaczego na grupie poświęconej prawu nie ma pytać się o przedawnienia lub
    odpowiedzialność karną za ewentualne pomocnictwo.Jego(dziobasa) post jest tu
    bardziej na miejscu niż Twój i poprzedika które nic nie wnoszą i są bez
    sensu.Szukasz sposobu na zaistnienie??

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 5. Data: 2003-01-18 08:24:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Homomorfizm[z]" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

    > nie przedawni sie, dzieci Twoje (te zywe) tez beda za to odpowiadac

    Sam ten idiotyzm wymyśliłes?? Nie masz co robić? Nie chce Ci się pisać z
    sense? Drażni Cię temat? Idź na spacer!!

  • 6. Data: 2003-01-18 11:02:37
    Od: "Homomorfizm[z]" <m...@f...pl>

    Leszek wrote:

    > Sam ten idiotyzm wymyśliłes?? Nie masz co robić? Nie chce Ci się
    > pisać z sense? Drażni Cię temat? Idź na spacer!!

    czepiasz sie albo nie rozumiesz, tak czy siak EOT

    --
    H[z]

  • 7. Data: 2003-01-18 11:03:21
    Od: "Homomorfizm[z]" <m...@f...pl>

    Leszek wrote:

    > Czy nic Ci się nie pokiełbasiło???

    [ciach]

    chyba jednak nie rozumiesz

    --
    H[z]

  • 8. Data: 2003-01-18 11:40:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > chyba jednak nie rozumiesz

    Jeśli zamierzasz pisać cos co tylko Ty rozumiesz to zapisuj sobie na kartce
    a nie na publicznej grupie dyskusyjnej.

  • 9. Data: 2003-01-18 14:42:56
    Od: "Przemek Iwan" <p...@v...pl>

    Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaluzmy ze jestem kobieta, uzunelam ciaze 08.08.2001r. kiedy sprawa sie
    > przedawni. I kolega ktory porzyczylby mi kase wiedzac mniej wiecej na co
    Tak wiec odpowiadjac na to pytanie :
    Kobieta, która podda się zabiegowi przerwania ciąży lub sama ją przerwie nie
    jest - zgodnie z obowiązującym prawem - karana w żadnym przypadku. Karze
    pozbawienia wolności do lat 3 podlega natomiast każdy, kto z naruszeniem
    przepisów ustawy przerywa ciążę za zgodą kobiety, udziela jej w tym pomocy
    lub ją do tego nakłania (art. 152 kk § 1,2 ). Gdy płód osiągnął zdolność do
    samodzielnego życia kara wynosi od 6 miesięcy do lat 8. (152 kk § 3)

    Tak wiec odpowiedzialnosc karna moze ponosic tylko TEN kolega

    Poniewaz czyn zabroniony okreslony w art. 153 kk §1 i 2 jest wystepkiem
    zagrozonym do 3 lat pozbawienia wolności to okres przedawnienia karalności
    uplywa po 5 latach (caly czas mowimy tu o koledze kobiety a nie o kobiecie)

    Natomiast gdyby zachodzil czyn okreslony w art. 152 kk § 3 to w tedy
    przedawnienie karalności następuje po 10 latach

    Mam nadzieje ze odpowiedz na pytanie jest wystarczajaca

    Pzdr

    Pzremek

    PS Dawno nie pisalem na tej grupie i widze ze jej poziom bardzo podupadl Co
    to za idiotyczne odpowiedzi sa do tego pytania Moja rada jest nastepujaca
    jak sie nie wie co na pisac to lepiej nie pisac a glupie komentzrze zostawic
    dla rodziny :)

  • 10. Data: 2003-01-18 15:10:28
    Temat: Odp: skrobanka jeszcze raz
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Przemek Iwan <p...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0bp5f$11mf$...@n...ipartners.pl...
> [...]
    > to za idiotyczne odpowiedzi sa do tego pytania Moja rada jest nastepujaca
    > jak sie nie wie co na pisac to lepiej nie pisac a glupie komentzrze

    :-) twoj komentarz jest całkiem

    Sandra