  • 1. Data: 2003-01-18 00:22:21
    Temat: Dziecko dziobasa
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Witam!!!
    Pewnie Was to guzik obchodzi! Jest tu kilka osob, (ktore wiedza o kim
    mowie) ktore udzielaly mi odpowiedzi na moje glupiutkie pytania- moze Was
    to interesuje.
    16.01.2003r urodzila mi sie corka (chyba), narazie jestem domniemanym
    ojcem. Urodzila sie o 11:15, dowiedzialem sie z opuznieniem 17.1. o 19 z
    hakiem. Troche przetrzezwialem dlatego dopiero teraz to pisze
    zainteresowanym. Wiecie o kim mowie! Jeszcze jej nie widzialem, nie moge
    sie doczekac. Podobno jest sliczna, dobrze ze w tatusia poszla:-)
    Pozdrawiam Lech

  • 2. Data: 2003-01-18 00:59:49
    Temat: Re: Dziecko dziobasa
    Od: "Homomorfizm[z]" <m...@f...pl>

    dziobas wrote:

    > Witam!!!
    > Pewnie Was to guzik obchodzi!

    gratuluje spostrzeawczosci i polecam pl.ogloszenia

    --
    H[z]

  • 3. Data: 2003-01-18 01:04:56
    Od: "szarwal" <s...@p...gazeta.pl>

    Gratuluje , ale nie rozumiem po co jest nastepny temat ... dziecko ci sie
    rodzi a ty piszesz o skrobane ... tak nie wypada ... mimo wszystko gratuluje
    szarwal
    Użytkownik dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1...

  • 4. Data: 2003-01-18 09:15:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "dziobas" <USUŃ@ANTYSPAM.PL> napisał w wiadomości

    > 16.01.2003r urodzila mi sie corka (chyba),

    Chyba córka? Chyba nie wytrzezwiales jeszcze:-)

    > narazie jestem domniemanym ojcem. (...) Podobno jest sliczna, dobrze ze w
    tatusia poszla:-)

    Hmm, rozumiem, ze znasz tatusia?:-) Gratulacje dla mamy i dla taty -
    kimkolwiek nie jest:-)))))

    HaNkA

  • 5. Data: 2003-01-18 10:26:10
    Temat: Odp: Dziecko dziobasa
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b0b5q7$5ds$...@n...tpi.pl...
    > Hmm, rozumiem, ze znasz tatusia?:-) Gratulacje dla mamy i dla taty -
    > kimkolwiek nie jest:-)))))

    Hanka on na prawde musi kochać :-))) to nie tak,ze tylko chce dziecka :-)))
    on chce też mamusie coś tak czuje :-)

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-19 03:41:45
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    szarwal napisał:

    > Gratuluje , ale nie rozumiem po co jest nastepny temat ... dziecko ci
    > sie
    > rodzi a ty piszesz o skrobane

    Chyba nie pomyslales...ze sie nad tym zastanawialem? Nigdy w zyciu.
    Oczekiwalem tego dziecka.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-01-19 16:48:00
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    > Hanka on na prawde musi kochać :-))) to nie tak,ze tylko chce dziecka
    :-)))
    > on chce też mamusie coś tak czuje :-)

    No tak. A jak dobrze pamiętam - dziecko zostało poczęte w wyniku
    "prawie_że_gwałtu" jakiego mamusia dopusciła sie na biednym Dziobaku:-))) I
    jak widać, bardzo mu się spodobało :P Jak to nigdy nie wiadomo, co trafi w
    męski gust:-)))))

    HaNkA

  • 8. Data: 2003-01-19 17:04:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b0el47$6f5$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > jak widać, bardzo mu się spodobało :P Jak to nigdy nie wiadomo, co trafi

    eh mężczyźni :-) ale świat bez mężczyzn byłby nudny a baby pozabijałyby sie
    :-) a tak coś sie dzieje :-)

    Sandra

  • 9. Data: 2003-01-20 00:26:26
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > eh mężczyźni :-) ale świat bez mężczyzn byłby nudny

    Kobiety to nie slimaki, w sumie to potrafia sie przySSAC:-) ale chodzi mi o
    rozmnazanie. Kobiety bez mezczyzn to tak jak (to bedzie dobre porownanie)
    mezczyzni bez kobiet, jak jajko bez majonezu, jak ziemia bez rolnika, ktory
    by ja obrabial, jak ptak bez pior, jak zima bez sniegu. Mysle ze
    najbardziej toporne mozgi to zrozumieja:-) Lubie truizmy:-) Nie mozemy bez
    was zyc i wy nie mozecie zyc bez nas.

    a baby
    > pozabijałyby sie

    Chcialbym to zobaczyc. Najlepsze sa akcje jak gasza sobie pety na
    czolach:-)

    Lech

  • 10. Data: 2003-01-20 00:26:28
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    > A jak dobrze pamiętam

    5 punktow za dobra pamiec...

    > Dziobaku:-)))

    Co??? Karniak 5 punktow wraca do mnie.

    I jak widać, bardzo mu się spodobało :P

    Nie lapie co mi sie tak spodobalo...Czym sie kierujesz?-5 punktow.
    Sluchaj, nigdy nie mowilem ze nie chce tego dziecka, pytalem tylko o
    alimenty. Ty zamiast odpowiadac albo nic nie pisac (nie bujmy sie uzyc tego
    slowa) obrazalas mnie. Tak moi drodzy ta oto niewiasta obrazala mezczyzne,
    krytykowala jego zachowanie.
    -Moi drodzy: "nie ladnie Hanka, powinnas sie wstydzic i zjesc swoja
    ligitymacje bez popijania mlekiem"

    > HaNkA

    5 punktow za imie. Ok, 10... podliczamy punkty... Udalo Ci sie zdobyc
    (fanfary) az nie wyobrazalna liczbe 5 punktow. Gratuluje.

    Nie bierz tego do serca, do glowy tez nie. Wyluzuj sie. To Twoje pierwsze
    dziecko? Nie buj sie! Porod to jak..powiedzmy..maksymalne zaparcie X8.
    Pozdrawiam Lech