  • 1. Data: 2003-01-17 22:31:34
    Temat: Gdzie? Zaswiadczenie do celow emerytalno-rentowych (Rp7)
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    W latach 1975- 1978 pracowalem w Hucie Katowice. Teraz potrzebuje
    zaswiadczenia o wysokosci pobieranego wynagrodzenia w z wiazku z obliczaniem
    kapitalu poczatkowego emerutury ZUS. Na moja prosbe o wydanie takowego
    zaswiadczenia otrzymalem pismo tej tresci :
    "W zwiazku z prosba o wydanie zaswiadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
    (Rp7) do celow emerytalno-rentowych uprzejmie informuje, ze archiwum
    zakladowe nie posiada w swoich zbiorach dokumentow placowych ( list plac,
    kart zasilkow chorobowych) z okresu przed 1979r. gdyz obowiazujace wowczes
    przepisy przewidywaly dwunastoletni okres archiwizowania tego typu
    dokumentacji ( Rozporzadzenie Ministra Szkolnictwa Wyzszego i Techniki z
    dnia 25.07.1984 Dz.U.Nr.41 poz.219)."
    W zwiazku z tym mam pytanie czy tego typu dokumenty sa przesylane do
    jakiegos archiwum panstwowego po uplywie okresu obowiazkowego
    przetrzymywania w zakladzie pracy ? Jesli tak to gdzie ?
    Czy istnieje jakas szansa na dotarcie do tych dokumentow ?
    Jesli ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc.
    Z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Mariusz Sigon

  • 2. Data: 2003-01-17 22:57:33
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jesli ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc.

    Wydaje mi się, że gdzieś słyszałem/czytałem iż również istotne
    mogą być wpisy w książeczce ubezpieczeniowej.
    Niestety nie jestem tego pewien, a sprawy jeszcze nie "badałem"

    pozd.Pix

  • 3. Data: 2003-01-18 08:53:37
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik treneros <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0a07n$paa$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > W zwiazku z tym mam pytanie czy tego typu dokumenty sa przesylane do
    > jakiegos archiwum panstwowego po uplywie okresu obowiazkowego

    urzedzie gminy powinni cie poinformowac ...taka dokumentacja jest składana
    do archiwum panstwowego..
    podst. do naliczenia jest druk rp7 bez tego nie mozna na dobrze wyliczona
    emeryture

    > przetrzymywania w zakladzie pracy ? Jesli tak to gdzie ?
    > Czy istnieje jakas szansa na dotarcie do tych dokumentow ?

    istnieje w gminie musisz sie dowiedziec gdzie macie archiwum panstwowe

    Sandra

  • 4. Data: 2003-01-18 08:54:44
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik pix <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0a1nu$a8e$...@n...tpi.pl...

    > Wydaje mi się, że gdzieś słyszałem/czytałem iż również istotne
    > mogą być wpisy w książeczce ubezpieczeniowej.

    podst. do naliczenia jest rp7

    Sandra