  • 1. Data: 2003-01-17 23:06:55
    Temat: Egzekucja przeciwko przedsiebiorcy
    Od: "Pablo" <p...@p...biz.pl>

    Czesc wszystkim prawnikom z wykształcenia i zamiłowania.

    Mam prosbe, otóż pisze prace dyplomowa na taki temat właśnie, czy moze ktos
    ma cos z tego, jakies informacje w plikach, moze na necie komentarz,
    oczywiscie jestem zaopatrzony w Komentarz Becka do KPC, Świebode- Pos.
    zabezpiecz i egzekucyjne, Broniewicza Postep cywil w zarysie, ale chciał bym
    jeszcze moze jakis kawalek pracy, zobowiazuje sie umiescic przypis w pracy z
    jakiego zrodła materiał dostałem.

    Pozdrawiam i dzieki z góry

    Pablo