  • 21. Data: 2023-01-08 19:42:56
    Temat: Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2023 o 18:05, Lubelak pisze:

    > <https://www.google.com/search?tbs=lf:1,lf_ui:2&tbm=
    lcl&sxsrf=AJOqlzWONZUh3-ZAr1PWig5XBLfj-CbWdQ:1673197
    330878&q=szpitale+lublin&rflfq=1&num=10&ved=2ahUKEwj
    L967kubj8AhVE_SoKHYLJCH0QtgN6BAgNEAQ#rlfi=hd:;si:;mv
    :[[51.265441330403284,22.602595293713392],[51.241052
    61048351,22.536591494274916],null,[51.25324858749869
    ,22.569593393994154],14]>

    To zwracam - ale tak naprawdę to może mieszkać w pobliżu dwóch.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2023-01-09 12:30:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 8 Jan 2023 13:17:17 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Widzicie do czego doprowadziliście? PRAWNICY

    Znowu się czepiasz Mniej niż Zera.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2023-01-09 14:09:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 08.01.2023 o 13:23, _Master_ pisze:
    > Do kurwy nędzy a po ulicy jeżdżą samochody i to całą dobę. Nie
    > przeszkadzają?

    do normalnie jadących samochodów można się przyzwyczaić, do gówniarzerii drącej
    mordy,
    ryczącej przekleństwa i słuchającej na maksa z głośniczków bluetooth polskiego rapu -

    niekoniecznie

  • 24. Data: 2023-01-09 14:26:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-08 o 19:42, Shrek pisze:

    > To zwracam - ale tak naprawdę to może mieszkać w pobliżu dwóch.

    Ale im bliżej to nie znaczy głośniej.
    Na przyległych ulicach zazwyczaj jeżdżą na świetlnych.
    Rozkręcają się jak wskoczą na dwupasmówkę ;-)

  • 25. Data: 2023-01-09 14:27:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-09 o 12:30, Olin pisze:
    > Znowu się czepiasz Mniej niż Zera.

    Przecież te przepisy ukręcili z gówna zasłużeni komuniści.

    Zero to taki drugi Tusk "nic nie mogę" "nic nie mogę"...

  • 26. Data: 2023-01-09 14:34:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 7 Jan 2023 19:25:03 +0100, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > korzystania z boiska: zakaz wejścia po godz. 17, oraz całkowity zakaz w
    > soboty, niedziele i inne pory roku. Jednak jak się okazuje, ze względu
    > m.in. na popołudniowe zajęcia dodatkowe w szkole, nakaz ten nie był
    > egzekwowany.
    >
    > Pan Tomasz postanowił wówczas działać i udokumentował łamanie wydanego
    > przez sąd postanowienia. Ze zdjęciami i dowodami udał się do sądu, a sąd
    > nakazał gminie wypłacić muzykowi 57 tys. zł tytułem naruszenia nakazu.
    >
    > Po tym nakazie gmina zaczęła pilnować, by popołudniami i w weekendy nikt

    rzystac-z-boiska-muzykowi-przeszkadza-halas/74ktpsv

    Hameryka prawie ...

    A sasiedzi nie narzekaja na melodie od muzyka?
    Moze mu godziny ustalic :-)

    Wyszla z tego jakas stawka godzinowa, czy sąd kwote ustalil tak
    sobie?

    No ale teraz, przy pracy zdalnej ... pracownik nie moze sie skupic,
    ksiegowa to moze byc, a nawet sędzia ...

    J.

  • 27. Data: 2023-01-09 14:39:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 8 Jan 2023 00:29:41 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Może nie był to teren gminy i nie mogli. Ale faktycznie tu bliżej domów.
    > Natomiast w ciągu 7 lat powinni jakoś jednak to rozwiązać i ustalić, czy
    > za blisko, czy jednak OK!

    Ale wychodzi na to, ze przez 4 lata nie ustalili,
    to sie muzyk wkurzyl i poprosil o zabezpieczenie.
    Ciekawe ile przestrzegali nakazu.

    > Albo coś wymyślić. Bo to bez sensu, że jak
    > kopią dzieci ze szkoły, to jest cicho, a jak z miasta, to głośno.

    Duzo od okien zalezy ... a ciekawe, czy mu samochody przeszkadzają.

    W sumie to od kopania halas umiarkowany jest, moze mozna grac nie
    wrzeszcząc :-)

    J.

  • 28. Data: 2023-01-09 15:08:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jan 2023 14:27:46 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Zero to taki drugi Tusk "nic nie mogę" "nic nie mogę"...

    Bez jaj. Pati Koti jest dyrektorką marketingu Link4, więc Mniej niż Zero
    potrafi zadbać o rodzinę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2023-01-09 15:14:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 8 Jan 2023 06:42:18 +0100, Shrek napisał(a):

    > Na lekcaiach jest pewnie w miarę spokój bo
    > nauczyciel od wfu pilnuje. Po godzinach jest penie darcie ryja
    > przekleństwa itp.

    Mnie dziwi, że ktoś z tego boiska w ogóle korzysta.
    U mnie na osiedlu też są orlik i boisko przy szkole, a jakoś na nich pusto,
    bo młodzież raczej pochylona nad modlitewnikami. Fakt, że w tygodniu jestem
    w robocie, ale po nocy nie wracam, a już w weekendy to spoko powinienem
    słyszeć jak się drą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2023-01-09 16:19:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Jan 2023 15:14:34 +0100, Olin wrote:

    > Mnie dziwi, że ktoś z tego boiska w ogóle korzysta.
    W ramach WF ?

    > U mnie na osiedlu też są orlik i boisko przy szkole, a jakoś na nich pusto,
    > bo młodzież raczej pochylona nad modlitewnikami.

    nad smartfonami.

    > Fakt, że w tygodniu jestem
    > w robocie, ale po nocy nie wracam, a już w weekendy to spoko powinienem
    > słyszeć jak się drą.

    Ja mam takie boisko na osiedlu, z dala od szkoly ... teraz psy
    uzywają.

    J.