  • 11. Data: 2023-01-08 13:02:18
    Temat: Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobnie jak polscy sędziowie.
    "Z upoważnienia sędziego Sekretarz".

    -----

  • 12. Data: 2023-01-08 13:17:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > a sąd nakazał gminie wypłacić muzykowi 57 tys. zł tytułem naruszenia
    > nakazu.

    Widzicie do czego doprowadziliście? PRAWNICY

    Robicie to z głupoty czy specjalnie?

  • 13. Data: 2023-01-08 13:20:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > To częsty i trudny do ogarnięcia problem. Strzelnica, dzwony na
    > kościele, czy dzieci na boisku. Dla mnie problemem jest to, że wygląda
    > na to, ze od 7 lat sąd nie może ustalić, czy te dzieci nadzwyczajnie
    > przeszkadzają, czy jednak w normie, a muzyk jest nadwrażliwy.

    Do kurwy nędzy. Można zrobić referendum. jak większosci dzieciaki
    przeszkadzają to zabronić.

    Przecież mamy tfuuuudemokrację.
    Tu większość decyduje nie licząc się z jednostką.

    jeśli 7 lat hieny prawnicze nie potrafiły tej sprawy załatwić to WON na
    bezrobocie

    Ja pier...

  • 14. Data: 2023-01-08 13:22:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-07 o 21:37, Michał Jankowski pisze:
    > W linkowanym artykule jest napisane, że zabezpieczenie pochodzi z 2020.
    > Do 7 lat trochę brakuje, ale to jest jest znacznie za długo. Takie
    > tymczasowe zarządzenia mają sens na miesiąc, no, trzy.

    kolejny bezsensowne przepisy o zabezpieczeniu powstałe tylko z powodu
    przewlekłości postępowania.

    Robicie to specjalnie czy z głupoty?

  • 15. Data: 2023-01-08 13:23:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-07 o 22:06, Michał Jankowski pisze:
    > To jest to boisko i jest oddzielone od domów tylko wąską ulicą:

    Do kurwy nędzy a po ulicy jeżdżą samochody i to całą dobę. Nie
    przeszkadzają?

  • 16. Data: 2023-01-08 13:28:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-08 o 06:42, Shrek pisze:
    > Wbrew pozorom nie bardzo. Na lekcaiach jest pewnie w miarę spokój bo
    > nauczyciel od wfu pilnuje. Po godzinach jest penie darcie ryja
    > przekleństwa itp.

    To może zamknąć dzieciaki w gettach z daleka od dzielnic mieszkalnych?

    ja pier... O czy to bicie piany?

    Sąd do wypalenia gorącym żelazem a cwaniaczek z kolesiami (bo to pachnie
    przekrętem) niech sobie pisze na berdyczów.

    Mieszkam w pobliżu kilku szpitali. mimo że od ulicy mam kawałek to
    sygnałkaretki się odbija od sąsiedniego bloku. Słychać jakby było za oknem.
    mam pisać pozwy i z zaprzyjaźnionym sędzią ustawić sobie ileś tam + za
    każdy przejazd karetki?

  • 17. Data: 2023-01-08 16:10:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2023 o 13:28, _Master_ pisze:

    > To może zamknąć dzieciaki w gettach z daleka od dzielnic mieszkalnych?

    Nie. Ale ryja też wypadałoby nie drzeć, bo potem takie kwiatki wychodzą.

    > Mieszkam w pobliżu kilku szpitali.

    Kilku na raz?

> [...]
    > mam pisać pozwy i z zaprzyjaźnionym sędzią ustawić sobie ileś tam + za

    Kirdyś jeżdzili na bombach jak rzeczywiście potrzebowali(w sensie ruch
    wymagał). Odkąd się szydło rozwaliła...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-01-08 17:18:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-08 o 16:10, Shrek pisze:

    > Nie. Ale ryja też wypadałoby nie drzeć, bo potem takie kwiatki wychodzą.

    Czyli to nie problem usytuowania tylko wychowania

    > Kilku na raz?

    No patrz droga dojazdowa do nich 100m od mojego bloku

    > Kirdyś jeżdzili na bombach jak rzeczywiście potrzebowali

    Jeżdżą na bombach bo potrzebują bo to 4 pasy gęstego ruchu.

  • 19. Data: 2023-01-08 17:54:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.01.2023 o 17:18, _Master_ pisze:

    > Czyli to nie problem usytuowania tylko wychowania

    Z drugiego wynika pierwszy.

    > No patrz droga dojazdowa do nich 100m od mojego bloku

    Do wszystkich kilku? Zmyślasz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-01-08 18:05:20
    Od: Lubelak <j...@o...es>

    Shrek pisze:

    > Do wszystkich kilku? Zmyślasz.

    <https://www.google.com/search?tbs=lf:1,lf_ui:2&tbm=
    lcl&sxsrf=AJOqlzWONZUh3-ZAr1PWig5XBLfj-CbWdQ:1673197
    330878&q=szpitale+lublin&rflfq=1&num=10&ved=2ahUKEwj
    L967kubj8AhVE_SoKHYLJCH0QtgN6BAgNEAQ#rlfi=hd:;si:;mv
    :[[51.265441330403284,22.602595293713392],[51.241052
    61048351,22.536591494274916],null,[51.25324858749869
    ,22.569593393994154],14]>