  • 61. Data: 2023-01-11 20:15:15
    Temat: Re: Dzieci mogą korzystać z boiska tylko w określonych godzinach. Muzykowi przeszkadza hałas.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-11 o 15:59, Olin pisze:
    > Czemu nie wzięli Obatela?

    Kogo? Kto? Angela?

  • 62. Data: 2023-01-11 21:22:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 10.01.2023 o 11:37, Olin pisze:

    > Tak, WF zazwyczaj jest po 17 albo w weekendy.

    Szoły wypożyczają boiska jakimś graczom i biorą za to pieniądze.

    --
    animka

  • 63. Data: 2023-01-12 16:25:11
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Ewentualnie muzyk jest nadwrażliwy i należy
    > jego roszczenia odrzucić.

    Łonety zwykle pokazują mniej niż 1/2 prawdy i też czasem daję się nabrać.
    Do oceny trza brać zeznania dwóch stron. Też se myślałem, o miastowy z krakówka
    przyjechał do cichej mieściny. Co widać jak spojrzy się szerzej?
    Pozostałych mieszkańców zwykle niewychylających się.

    > Tak, czy siak sytuacja, w której w normalny sposób nie można korzystać
    > ze zbudowanego najpewniej z publicznych środków boiska nie jest
    > normalna.

    Inne sprawy.

    Od czasu oddania obiektu do użytku hałas na boisku dokuczał mieszkańcom w godzinach
    od 8.00-22.00. Podczas korzystania z boiska do domu mieszkańców wielokrotnie wpadały
    piłki do gry. Grający w piłkę żądali od mieszkańców ich wydania. Niektórzy z
    uczestników gier wchodzili nawet po odbiór piłek bez zgody na działkę przez bramę i
    ogrodzenie. Niekiedy zdesperowani uczestnicy pukali do okien domu prosząc o pomoc w
    odnalezieniu piłki.
    https://www.przepraszamniewystarczy.pl/halas-na-bois
    ku-odszkodowanie-50-000-zlotych-zasadzone/

    Rozgrywano tutaj mecze i treningi do późnych godzin wieczornych, co wiązało się z
    długotrwałym hałasem - mówi Wiesław Główczyński.
    - Tutaj naprawdę nie dało się żyć. Hałas był taki, że nawet w lecie musiałam zamykać
    okna. Dopiero teraz będziemy mogli odetchnąć - uzupełnia jego żona, Ewa.
    https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/sad-zakazal-k
    orzystania-z-boisk-bo-byl-zbyt-duzy-halas-moga-grac-
    tu-tylko-uczniowie-szkoly,n,1000257498.html

  • 64. Data: 2023-01-12 17:17:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.01.2023 o 16:25, alojzy nieborak pisze:
> [...]
    > żyć. Hałas był taki, że nawet w lecie musiałam zamykać okna. Dopiero
    > teraz będziemy mogli odetchnąć - uzupełnia jego żona, Ewa.

    To, że na boisku jest głośno, to jest normalna rzecz. Albo należało
    jakoś to jakoś wziąć pod uwagę w chwili budowy, albo w tym miejscu nie
    budować boiska. Tu nie ma co mieć pretensje do ludzi, że nie wyrażają na
    to zgody.

    --
    Robert Tomasik