  • 1. Data: 2002-01-13 19:29:06
    Temat: Działalność gospodarcza - zakładanie w 2002 roku
    Od: "Cezary Lagod" <t...@p...onet.pl>

    Czy ktoś już założył działalność gospodarczą w 2002 roku ?
    Słyszałem, że są jakieś zmiany właśnie dotyczące 2002 roku.
    Może jakieś skrócone podsumowanie?

    Czarek

  • 2. Data: 2002-01-13 20:42:41
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze t...@p...onet.pl:

    > Czy ktoś już założył działalność gospodarczą w 2002 roku ?
    > Słyszałem, że są jakieś zmiany właśnie dotyczące 2002 roku.
    > Może jakieś skrócone podsumowanie?

    Zmiany są takie że w styczniu nie zarejestrujesz, ponieważ przesunięto
    termin (o 2 lata AFAIR) w którym KRS miały przejąć wydawanie wpisów do
    ewidencji, a urzędy miast i gmin nie mają jeszcze podstawy prawnej do
    wydawania zaświadczeń (nie została opublikowana ustawa a raczej
    nowelizacja)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 3. Data: 2002-01-13 21:14:38
    Od: "Piotr" <p...@1...com.pl>

    "Cezary Lagod" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy ktoś już założył działalność gospodarczą w 2002 roku ?
    > Słyszałem, że są jakieś zmiany właśnie dotyczące 2002 roku.
    > Może jakieś skrócone podsumowanie?

    http://prawo.hoga.pl/_default_full.asp?strona=1&id=2
    125