  • 1. Data: 2002-02-16 22:08:49
    Temat: Działalność gospodarcza i stała praca
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    Witam!!!

    Chciałem otworzyć działalność gospodarczą. Czy mając stały etat muszę
    opłacać ZUS?

  • 2. Data: 2002-02-17 11:51:16
    Temat: Re: Działalność gospodarcza i stała praca
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jarosław Supernak <s...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:2...@a...swietochlowice.dialup
    .inetia.pl...
    > Witam!!!
    >
    > Chciałem otworzyć działalność gospodarczą. Czy mając stały etat
    muszę
    > opłacać ZUS?

    FUT pl.soc.prawo.podatki

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-02-17 17:09:28
    Od: "Mirek Mostowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    etia.pl...
    > Witam!!!
    >
    > Chciałem otworzyć działalność gospodarczą. Czy mając stały etat muszę
    > opłacać ZUS?

    Tak. Składkę zdrowotną. Teraz 95,20 zł.

  • 4. Data: 2002-02-18 15:10:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Mirek Mostowski" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Jarosław Supernak" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    etia.pl...

    > Tak. Składkę zdrowotną. Teraz 95,20 zł.

    tak i nie. w Normalnej dzialalnosci skladka zdrowotna odliczana jest od
    podatku.

    Boguslaw