  • 1. Data: 2002-02-16 20:12:29
    Temat: PKP, miejscowka a brak wagonu
    Od: "Dwach" <d...@i...net.pl>

    Witam;

    Pozwalam na tej grupie zwrocic sie o porade...

    Jakis czas temu mialem "przyjemnosc" jechac z Kielc do Gdyni EX NIDA...
    Mialem wykupiony bilet wraz z miejscowka w wagonie... ktorego nie bylo w
    skladzie.

    Konduktor oczywiscie znalazl dla mnie miejsce, ale... na nastepnej stacji z
    ciezkimi bagazami musialem sie przesiasc... na kolejnej ponownie i na
    nastepnej rowniez...
    Konduktor stwierdzil ze to nie jego wina i dodal ze mam pecha...
    Jasne... ale za miejscowke zaplacilem!

    Po przyjechaniu do Gdyni zlozylem reklamacje w kasie z tytulu nierzetelnie
    wykonanej uslugi (na szczescie mialem to poswiadczone przez konduktora na
    bilecie)...
    W koncu kupilem miejscowke po to, zeby miec miejsce... a nie biegac po
    pociagu z tobolkami przez cala podroz.

    Dostalem odpowiedz... "PKP Intercity" wyraza ubolewanie z powodu awarii
    wagonu i ma nadzieje ze bede dalej korzystal z ich uslug..."
    Super... uwazam jednak ze usluga nie zostala wykonana...
    Czy warto pisac dalej? Do kogo? Na co sie powolac? Wiem ze su na grupie
    spece od wszystkiego... Licze na pomoc...

    Pozdrawiam

    D. - Gdansk