  • 1. Data: 2002-02-16 13:47:08
    Temat: laczenie wyrokow
    Od: "slaweksy" <s...@2...pl>

    Witam
    Czy laczenie wyrokow prawomocnych odbywa sie automatycznie cz y na wniosek
    ukaranego??
    Dziekuje za odp.

  • 2. Data: 2002-02-16 14:07:39
    Temat: Re: laczenie wyrokow
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik slaweksy <s...@2...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4lntn$pik$...@n...tpi.pl...
    > Witam
    > Czy laczenie wyrokow prawomocnych odbywa sie automatycznie cz y na
    wniosek
    > ukaranego??
    > Dziekuje za odp.

    Jezeli sa odpowiednie przeslanki do zastosowania kary lacznej to sad
    to robi z urzedu.
    (bo chyba o to chodzi - nie jestem karnista :))

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-02-17 12:24:42
    Od: "slaweksy" <s...@2...pl>

    A od czego zaleza przeslanki??
    Ale i tak dzieki za odpow.

  • 4. Data: 2002-02-17 12:42:10
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik slaweksy <s...@2...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4o7f6$mkm$...@n...tpi.pl...
    > A od czego zaleza przeslanki??
    > Ale i tak dzieki za odpow.

    Rozdz. IX KK
    art. 85. Jezeli sprawca popelnil 2 lub wiecej przestepstw, zanim
    zapadl pierwszy wyrok, chociazby nieprawomocny, co do ktoregolowiek z
    tych przestepstw i wymierzono za nie kary tego samego rodzaju lub
    podlegajace laczeniu...

    i nastepne artykuly dot. innych przypadkow.

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl