  • 21. Data: 2019-07-30 07:45:45
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy".
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > To m.in odróznia mnie od posłów pisu, że staram
    > się być obiektywny.
    A reszta jest obiektywna? :-)

    Robert

  • 22. Data: 2019-07-30 08:38:32
    Temat: Re: Durczok - kolejny "równiejszy" [wypadek na autostradzie przy 2.5 promila bez aresztu]
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.07.2019 o 23:58, A. Filip pisze:
    > [A]https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kamil-d
    -mial-2-5-promila-alkoholu-we-krwi-spowodowal-kolizj
    e-na-a1,956143.html

    ano, idzie w kierunku zwykłej kolizji, Kamil D. nie przyznał się do
    zarzutu z art. 174 kk więc sąd idzie w tym kierunku, skoro go wypuścił

    opamiętania Kamila D. nie będzie nawet jak kogoś zabije, bo widać, że to
    alkoholik, który dużo może jeszcze wypić:)

    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-07-30 08:43:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 00:29, A. Filip pisze:

    > Jak rozumiem podstawą miało być realne zagrożenie bardzo wysoką karą
    > więzienia z paragrafu "katastrofy w ruchu lądowym" [A]. <cynizm>

    to za trudne dla Robercika, on bronił N. który potrącił na przejściu
    77-letnią kobietę, która w końcu zmarła na raka, ale niewątpliwe wypadek
    przyczynił się do jej szybszej śmierci:)

    dlatego Robercik teraz broni kolejny postrach polskich dróg, aby
    wszystkim piratom drogowym żyło się lepiej:)
    --
    I love love

  • 26. Data: 2019-07-30 08:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > Art. 174. Sprowadzenie bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w
    > ruchu Dz.U.2018.0.1600 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. -
    > Kodeks karny
    >
    > § 1. Kto sprowadza bezpośrednie niebezpieczeństwo katastrofy w ruchu
    > lądowym, wodnym lub powietrznym,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
    > § 2. Jeżeli sprawca działa nieumyślnie,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    I gdize tu jest coś o tymczasowym aresztowaniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 25. Data: 2019-07-30 08:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Czy pisałbyś (niemal) to samo gdyby to był "poseł PiS+"?
    > Równość wobec prawa to iluzja ale nie wypada jej olewać zbyt otwarcie.

    Ty sie martw o swoj obiektywizm bo masz z nim spory kłopot co nie raz
    przyznawałes otwarcie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 24. Data: 2019-07-30 08:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

    > https://lodz.onet.pl/kamil-durczok-nie-trafi-do-ares
    ztu-komentarz-dzi
    > ennikarza-po-decyzji-sadu/zkme2ef
    >
    > "Kamil Durczok, który w piątek prowadził samochód z 2,6 promila
    > alkoholu w organizmie, nie trafi do aresztu - zdecydował dzisiaj
    > piotrkowski sąd."
    >
    > Każdy "no-name" na jego miejscu dostałby na dobry początek
    > 3 miesiączki, ale cóż - sława zobowiązuje :) Przy okazji, co słychać
    > u Darka Krupy, który jakieś 3 lata temu naćpany potrącił śmiertelnie
    > kobietę? Czy w toku śledztwa wykazano, że proszek, który wciągał,
    > to sproszkowana witamina C, analogicznie jak kiedyś w przypadku
    > senatora Piesiewicza?

    Naprawde? to chyba nie ma wielkiego sensu.
    Tymczasowy areszt ma swoje przesłanki i cele.
    Jakie byłyby w przypadku kierowcy ktory spowodował wypadek (kolizje?) po
    pijanemu? W jakim celu trzymac go 3 meisiace w wiezieniu?
    Naprawde jest taka praktyka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 27. Data: 2019-07-30 09:09:42
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ty sie martw o swoj obiektywizm bo masz z nim spory kłopot co nie raz
    > przyznawałes otwarcie.

    Ależ o mój obiektywizm to ty się martwisz. Mam ci pracę/chleb odbierać? :-)

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2019-07-30 09:24:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > I gdize tu jest coś o tymczasowym aresztowaniu?

    jest zagrożenie wysoką karą ? jest. jest podejrzenie że oskarżony będzie
    wpływał na przebieg śledztwa i procesu poprzez przekaziory masowego
    rażenia ? no jest:)

    --
    I love love

  • 29. Data: 2019-07-30 09:27:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > Jakie byłyby w przypadku kierowcy ktory spowodował wypadek (kolizje?) po
    > pijanemu? W jakim celu trzymac go 3 meisiace w wiezieniu?

    widać u ciebie przyzwolenie na jazdę po pijaku, widać tutaj są powody,
    dlaczego ginie tak wiele osób na polskich drogach, najwięcej w UE,
    pomijając Rumunię:)

    --
    I love love

  • 30. Data: 2019-07-30 09:29:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.07.2019 o 09:09, A. Filip pisze:

    > Ależ o mój obiektywizm to ty się martwisz. Mam ci pracę/chleb odbierać?

    przyszedł Peace i nie wyrzucił Budzika z roboty, nadal chlapie językiem
    i nikt nie robi mu za to reperkusji:)

    --
    I love love