  • 1. Data: 2004-07-27 19:09:44
    Temat: Dostarczenie pisma
    Od: Kaj<m...@a...pl>

    Chciałbym złozyć mojej żonie oświadczenie na piśmie, ale ona go ode
    mnie na pewno nie przyjmie, więc pozostaje mi wysłać listem
    poleconym. Czy jeśli żone odmówi odebrania, to mogę traktować
    oświadczenie jako dostarczone?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-27 19:11:58
    Temat: Re: Dostarczenie pisma
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Może wyślij na adres zakładu pracy, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru?
    JaC

  • 3. Data: 2004-07-27 20:33:33
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 21:11:58 +0200, 666 naskrobał(a):

    > Może wyślij na adres zakładu pracy, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru?

    bzdura - zawiadamisz nieskutecznie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-27 20:38:54
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > bzdura - zawiadamisz nieskutecznie.

    A niby dlaczego?

    KG

  • 5. Data: 2004-07-27 20:39:38
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Kaj wrote:
> [...]
    > mnie na pewno nie przyjmie, więc pozostaje mi wysłać listem
    > poleconym. Czy jeśli żone odmówi odebrania, to mogę traktować

    Jeśli wyraźnie odmówi - w zasadzie tak.

    KG

  • 6. Data: 2004-07-27 21:09:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > odbiera osoba nieuprawniona oraz adres niezgodny z zamieszkaniem.

    Adres niezgodny z zamieszkaniem nie ma nic do rzeczy.
    Inna sprawa kto odbierze...

    KG

  • 7. Data: 2004-07-27 21:10:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 22:38:54 +0200, kam naskrobał(a):

  • 8. Data: 2004-07-27 22:44:02
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2004 23:09:00 +0200, kam naskrobał(a):

    > Adres niezgodny z zamieszkaniem nie ma nic do rzeczy.
    > Inna sprawa kto odbierze...

    a na co liczysz? cud?

  • 9. Data: 2004-07-28 08:39:56
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > a na co liczysz? cud?

    niech wydrukuje na kopercie logo tvn , napis :" Wygrala Pani 10 ty.s zl. " i
    wysle za potwierdzeniem odbioru .
    P.

  • 10. Data: 2004-07-28 09:13:11
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Na żadnej kopercie, będzie udowadniać, że była pusta.
    Niech napisze pismo na jednej stronie kartki, złoży ją do formatu A5 lub DL i
    zepnie/sklei, zaadresuje i ofrankuje czystą stronę, i
    nada za potwierdzeniem odbioru.
    Podtrzymuję zakład pracy, sekretariat albo kadry kwitując biorą na siebie obowiązek
    dostarczenia, a praca zwykle każdemu miła,
    chyba, że ma układ z kobitkami, ale z zaskoczenia IMHO da się.
    JaC