  • 1. Data: 2004-07-27 18:45:50
    Temat: Re: Jak nazywa się fachowo....
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    łysy wrote:

    > Jak nazywa się fachowo w języku prawnym połączenie 2 wyroków ?

    chodzi o wyrok łączny ?

    KG

  • 2. Data: 2004-07-27 18:45:53
    Temat: Jak nazywa się fachowo....
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Jak nazywa się fachowo w języku prawnym połączenie 2 wyroków ?

  • 3. Data: 2004-07-27 19:09:25
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    TAK

  • 4. Data: 2004-07-27 20:30:44
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'łysy' wyklawiaturzył/a w niusie
    ce67st$r3j$...@b...magma-net.pl taką oto treść:

    | Jak nazywa się fachowo w języku prawnym połączenie 2 wyroków ?

    Niefachowo to "złącz". Serio:-)

    ->piotr

  • 5. Data: 2004-07-27 21:17:29
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    > chodzi o wyrok łączny ?
    >
    > KG
    A jak łączymy dwa zawiasy i dajemy łączny bez zawiasów albo z urzędu łączymy
    2 lata w zawiasach i 2 lata bez zawiasów dając łącznej 4 lata (no, 3 lata)
    bezwzględnej to się to nazywa ZONK, albo Świnia

    (tak, wiem SN stwierdził ze takie łączenie jest niedopuszczalne, ale mocno
    plątał sie w zeznaniach tłumaczac dlaczego, bo z przepisów wynika, że jak
    najbardziej tak można)
    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-07-28 00:58:51
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Falkenstein napisał(a):

> [...]
    > plątał sie w zeznaniach tłumaczac dlaczego, bo z przepisów wynika, że jak

    Są dwa typy takich wyroków: złącz i włącz :) - tak twierdzą skazani.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-07-28 10:00:43
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Są dwa typy takich wyroków: złącz i włącz :) - tak twierdzą skazani.

    a fachowo to się nazywa kumulacja i absorpcja

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2004-07-28 13:42:02
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Falkenstein' wyklawiaturzył/a w niusie
    ce7th5$pqn$...@i...gazeta.pl taką oto treść:

    | a fachowo to się nazywa kumulacja i absorpcja

    A jak jest zastosowana pelna absorpcja, to juz jest git:-)

    ->piotr