  • 1. Data: 2004-07-27 17:33:12
    Temat: Ile kosztuje ZUS?
    Od: Umyj Cycki <no_spam@no_priv.pl>

    Witam
    Chciałbym zostać uczniem fryzjerstwa, lecz juz musze płacić sam za
    siebie ZUS ze względu iż jestem osoba pełno letnią (gdybym byl nie letni
    nie musieliby za mnie płacić)
    Ile kosztuje składka miesięczna ZUS?
    --
    Tofik

    Peep Show must go on

  • 2. Data: 2004-07-27 18:51:29
    Temat: Re: Ile kosztuje ZUS?
    Od: Umyj Cycki <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Czekaj, ale dlaczego to TY masz za siebie płacić?

    no bo jezeli fryzjerka chce mnie nauczyc za darmoche fryzjerstwa to nie
    bedzie placic za mnie zusu bo to jej sie nie oplaca skoro moze za darmo
    uczyc nie letnich. ja jako pełno letni juz nie moge zostac przyjety na
    tych samych zasadach co nie letni. Dopiero jak naucze sie juz strzyc, i
    tam mnie by zartudnila to wtedy ona placilaby ZUS jak za pracownika
    --
    Tofik

    Peep Show must go on

  • 3. Data: 2004-07-28 17:41:35