  • 1. Data: 2006-01-02 16:50:08
    Temat: Dorn o sklepikach...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Przeczytalem i prosze wyprowadzic mnie z bledu. Czy (D)o(r)n ma racje?

    Gdyby dziś nie otworzono gabinetów lekarskich, byłoby to złamanie prawa"
    - podkreślił Dorn w poniedziałek. "To sklepiku nie można zamknąć z dnia
    na dzień, właściciele muszą wywiesić wywieszkę i zawiadomić o
    zamknięciu. A tu doszło do sytuacji, gdzie lekarze grozili tym, że
    pacjenci pocałują klamkę" - dodał.

    Pelny tekst na:
    53.html

    Chodzi mi o fragment dotyczacy zamykania sklepu przez
    wlasciciela.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2006-01-02 17:02:53
    Temat: Re: Dorn o sklepikach...
    Od: scream <n...@p...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > Chodzi mi o fragment dotyczacy zamykania sklepu przez
    > wlasciciela.

    Dorn nie ma racji, a jego znajomość prawa kształtuje się najwidoczniej
    tak jak u p. Ziobro.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-01-02 17:19:28
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >Dorn nie ma racji
    A skąd wiesz, co miał na myśli wypowiadając te słowa ?

    Artur Golański

  • 4. Data: 2006-01-02 17:42:18
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Artur Golanski wrote:

    > A skąd wiesz, co miał na myśli wypowiadając te słowa ?
    >
    > Artur Golański

    A skąd wiesz, co miał na myśli scream pisząc to co napisał ?

  • 5. Data: 2006-01-02 17:53:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Marcin Szawurski <x...@x...pl> napisał:

    >A skąd wiesz, co miał na myśli scream pisząc to co napisał ?
    "Oszołomom i wirzchycielom mówimy nasze zdecydowane: NIE" ! ;-D

    Artur Golański

  • 6. Data: 2006-01-02 20:05:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Artur Golanski napisał(a):
    > A skąd wiesz, co miał na myśli wypowiadając te słowa ?

    Przecież jasno wynika, co miał na myśli - że nie można zamknąć sklepu
    "ot tak". A dlaczego niby nie można? :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-01-02 20:30:31
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >że nie można zamknąć sklepu "ot tak".
    No chyba, że pisząc iż nie ma racji miałeś na myśli, że zamknąć może,
    choć niekoniecznie jest to zgodne z prawem.

    >A dlaczego niby nie można? :)
    Właściciel sklepu wywieszając szyld i karteczkę typu: "sklep
    czynny....." zawiera umowę z klientem. Podobnie PKS, MPK czy PKP
    wywieszając rozkład jazdy.

    Artur Golański

  • 8. Data: 2006-01-02 20:30:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Właściciel sklepu wywieszając szyld i karteczkę typu: "sklep
    > czynny....." zawiera umowę z klientem.

    Jaką umowę?

    > Podobnie PKS, MPK czy PKP wywieszając rozkład jazdy.

    Też nie bardzo.

    KG

  • 9. Data: 2006-01-02 20:40:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Właściciel sklepu wywieszając szyld i karteczkę typu: "sklep
    > czynny....." zawiera umowę z klientem.

    Czyli jak raz wywiesi, to już nigdy nie może zamknąć? :) Godziny
    otwarcia to nie jest przedmiot umowy, tylko zwykła informacja.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-01-02 20:58:25
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    >Czyli jak raz wywiesi, to już nigdy nie może zamknąć? :)
    Ależ może, tyle, że po wcześniejszym uprzedzeniu klientów.

    >Godziny otwarcia to nie jest przedmiot umowy, tylko zwykła informacja.
    Taka sama 'informacja' jak np. cennik za świadczone usługi
    telekomunikacyjne :-)

    Artur Golański