  • 1. Data: 2006-01-02 10:17:08
    Temat: "publiczne rozpowszechnianie" w pubie
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    Witam.

    Jak to jest z "publicznym rozpowszechnianiem" programu TV (np. Polsat
    Sport)? Czy właśnie wstawienie telewizora i dekodera do baru jest takim
    "publicznym rozpowszechnianiem"? Przed mundialem w 2002 roku Polsat burzył
    się, że to zabronione. W regulaminie jest zapis :
    "12.Klient przyjmuje do wiadomości, iż zabronione jest publiczne
    rozpowszechnianie, kopiowanie oraz dystrybucja programów
    dostępnych przy pomocy Dekodera oraz jakakolwiek ingerencja w
    treść utworów nadawanych w ramach programów. Klient
    zobowiązuje się, iż będzie się stosował do zakazów, o których
    mowa w zdaniu poprzedzającym.".

    Sprawa o tyle aktualna, że prawdopodobni temat powróci w tym roku :-)

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-01-02 11:34:45
    Temat: Re: "publiczne rozpowszechnianie" w pubie
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy właśnie wstawienie telewizora i dekodera do baru jest takim
    > "publicznym rozpowszechnianiem"? Przed mundialem w 2002 roku Polsat burzył
    > się, że to zabronione.

    Oczywiście że zabronione. Zwłaszcza takiego programu jak Polsat Sport, czyli
    kodowanego.

> [...]
    > treść utworów nadawanych w ramach programów. Klient
    > zobowiązuje się, iż będzie się stosował do zakazów, o których

    Przecież masz "czarno jak na białym" :-). To o co jeszcze pytasz?

  • 3. Data: 2006-01-02 11:47:29
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież masz "czarno jak na białym" :-). To o co jeszcze pytasz?

    Gdybym napisał np.: "Czytający to publicznie przyjmuje do wiadomości, że
    jest idiotą", to o co byś mnie zapytał?

    Ja bym zapytał co to znaczy "Czytający to publicznie" i na jakiej podstawie
    "idiotą".

    Rozumiesz? To o co jeszcze pytasz? :-)

    Tomasz

  • 4. Data: 2006-01-02 14:47:58
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Ja bym zapytał co to znaczy "Czytający to publicznie" i na jakiej
    podstawie
    > "idiotą".
    >
    > Rozumiesz? To o co jeszcze pytasz? :-)

    Ale to nie ja pytam tylko Ty :-). Masz napisane w Regulaninie że
    jakiekolwiek publiczne rozpowszechnianie tego programu bez zgody Nadawcy
    jest zabronione. Akurat tego typu umowy i regulaminy dość dobrze znam bo
    jestem operatorem TVK :-).

  • 5. Data: 2006-01-02 14:59:06
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Dwoch idiotow

  • 6. Data: 2006-01-02 21:28:59
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

> [...]
    > jakiekolwiek publiczne rozpowszechnianie tego programu bez zgody Nadawcy
    > jest zabronione. Akurat tego typu umowy i regulaminy dość dobrze znam bo

    Właśnie domyśliłem się, że nie jesteś zbyt kompetentny do odpowiedzi na moje
    pytanie.

    Może jednak znajdzie się ktoś, kto wie więcej niż przeczytał w regulaminie?

    Pozdro
    Tomasz

  • 7. Data: 2006-01-02 21:55:03
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 2 Jan 2006 12:47:29 +0100, *Tomasz*
    <news:dpb3ur$7ni$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

    > jest idiotą", to o co byś mnie zapytał?

    > Ja bym zapytał co to znaczy "Czytający to publicznie" i na jakiej podstawie

    Ja ten program mam z kablówki. Abonament płacę i mogę sobie zapraszać na
    oglądanie telewizji kogo tylko chcę.

    --
    Kaja

  • 8. Data: 2006-01-03 12:29:32
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Ja ten program mam z kablówki. Abonament płacę i mogę sobie zapraszać na
    > oglądanie telewizji kogo tylko chcę.

    Oczywiście że możesz, ale we własnym mieszkaniu, które nie jest miejscem
    publicznym. Pub takim jest jak najbardziej...

  • 9. Data: 2006-01-03 12:41:22
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    > Oczywiście że możesz, ale we własnym mieszkaniu, które nie jest miejscem
    > publicznym. Pub takim jest jak najbardziej...

    Ale chyba widzisz różnicę pomiędzy "rozpowszechnianiem" a "odtwarzaniem"?
    Ja widzę, jednak byłbym spokojniejszy gdybym wiedział jak ją widzą inni.

    Tomasz

  • 10. Data: 2006-01-03 13:10:03
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Ale chyba widzisz różnicę pomiędzy "rozpowszechnianiem" a "odtwarzaniem"?

    Szczerze mówiąc nie widzę... W przypadku programu TV publiczne "odtwarzanie"
    to właśnie "rozpowszechnianie". A Ty jaką widzisz różnicę?