  • 1. Data: 2006-01-02 13:05:27
    Temat: WKU zwrot kosztow przejazdu
    Od: "Dawid" <j...@w...pl>

    Witam, mam pewne pytanie dostałem Wezwanie do WKU w celu odbycia zasadniczej
    służby wojskowej :) i na odwrocie jest napisane że, mam prawo do zwrotu
    kosztów przejazdu do WKU.

    W związku z tym mam pytanie, co i komu muszę przedstawić aby odzyskać
    pieniądze?

    Mieszkam poza Krakowem (ok 30km w stronę Trzebini) i poruszam się samochodem
    osobowym.

    W firmach zwraca się koszty przejazdu przez przeliczenie wg. Odgórnie
    ustalonych stawek. Jak to się ma w stosunku do WKU, dodam ze w tym
    paragrafie nie jest zaznaczone że muszę się poruszać komunikacją miejską. Bo
    w firmie jest to coś w okolicach 0,7zł co by mi dało około 42zł.

    Proszę o pomoc

    Pozdrawiam

    Dawid