  • 201. Data: 2009-02-04 19:19:36
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 20:04
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1il2gjxfzweqq.vriqc2ctpo42$.dlg@40tude.net>):

    > Chodzi Ci o kofeine?

    Choćby.
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 202. Data: 2009-02-04 19:20:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 19:46:28 +0100, Tristan napisał(a):

    > Skoro nie ćpam, nie mam prawa głosu? Śmiesznyś.

    Zapoznaj sie z Art.256 KK.
    A poza tym, to jakim prawem chcesz decydowac co ktos robi ze swoim
    prywatnym zyciem?

  • 203. Data: 2009-02-04 19:21:10
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > no nic, myślę, że czas na PLONK, bo się silnie prosisz. Żegnaj.

    No tak, faszyście zabrakło argumentu na niegdyś bardzo respektowaną
    zasadę prawną.

    --
    pzdr

  • 204. Data: 2009-02-04 19:23:21
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 04-02-2009 o 19:47:24 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 14:21
    > (autor SDD
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gmc4of$sjf$1@news.onet.pl>):

    > Może w twoim środowisku. U nas pokoik dla palaczy jest ciągle redukowany.
    > Obecnie bywają w nim już może z 4 osoby. Kiedyś było ich 40.

    Fajki legalne a ludzie sami sobie dają radę z nałogiem.
    Twierdzisz jednak, że narkotyki powinny być zabronione, chociaż
    uzależniają w podobnym stopniu. Może by jednak znieść zakaz i ludzie sami
    by się wyedukowali wczesniej czy później, a i nowotwarty pokoik w Twoim
    środowisku też po roku zacząłby się kurczyć?

    Nie wiem dlaczego uparcie próbujesz rozróżniać te dwa aspekty chociać mają
    zdecydowanie więcej cech wspólnych niż różnic.

    --
    Scowron

  • 205. Data: 2009-02-04 19:24:25
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > O! Kolejny, co uważa, że śmierć przy budowie piramidy to wolność większa niż
    > ma obecnie. Nie ma sprawy. Cośtam do budowania znajdę. Ba! Nawet nie będę
    > wymagał od ciebie umierania przy tym... Kiedy wpadniesz na budowę dla
    > Tristaona?

    Prowadzisz dyskusję na poziomie kilkulatka. Reakcją na niewygodne
    argumenty jest zmiana tematu.

    Możesz nam zdradzić:
    - czemu nie odpowiedziałeś na mój post z pytaniem o prohibicję u faraona?
    - czemu odpowiedziałeś na dygresję o zakresie wolności u faraona i w UE?
    - CO MA BUDOWA PIRAMID DO UŻYWEK, panie Najlepiej-Wiedzący?

    --
    pzdr

  • 206. Data: 2009-02-04 19:27:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 19:41:12 +0100, Tristan napisał(a):

    > A więc narkotyki dla każdego, panie panowie, darmo i za grosze... ćpajcie
    > proszę...

    Dlaczego za grosze? Cena wynikac bedzie z rownowagi podazy i popytu.
    A konkurencja sprawi, ze substancja bedzie lepszej jakosci,
    niezanieczyszczona i przez to mniej szkodliwa. W tej chwili ktos chce sobie
    zapalic maryske, a pali niewiadomoco. I nawet nie ma jak zaskarzyc
    sprzedawcy.

  • 207. Data: 2009-02-04 19:41:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 20:23
    (autor Scowron
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uoudg7ux2evmgz@skowronek>):

    > Fajki legalne a ludzie sami sobie dają radę z nałogiem.

    Dzięki ciągłej propagandzie, zwiększaniu cen, oraz ograniczaniu dostępności.
    Kącik palacza przeniesiono z I piętra do piwnicy, później do jeszcze
    mniejszej piwnicy.

> [...]
    > by się wyedukowali wczesniej czy później, a i nowotwarty pokoik w Twoim
    > środowisku też po roku zacząłby się kurczyć?

    Niestety kącik palacza u dzieci kwitnie. A i kącik palacza u dorosłych by
    się nie zwijał, gdyby nie ciągle zaostrzane represje. Drogo, palić już
    praktycznie poza domem nie wolno, a wszyscy ostro wołają wokoło, jak to
    szkodzi.

  • 208. Data: 2009-02-04 19:55:43
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 20:07:10 +0100, Tristan napisał(a):

    > Kiedy wpadniesz na budowę dla
    > Tristaona?

    Jak mi zaplacisz 5 srednich krajowych, to nawet jutro.

  • 209. Data: 2009-02-04 21:18:59
    Od: Scowron <B...@o...pl>

    Dnia 04-02-2009 o 20:41:04 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > dostępności.
    > Kącik palacza przeniesiono z I piętra do piwnicy, później do jeszcze

    Ale dzięki temu obeszło się bez zakazu całkowitego sprzedaży, a co kto w
    domu robi (czyt. je, pije, pali) to jego sprawa. A w dodatku państwo
    jeszcze na tym dobrze zarabia.

> [...]
    > się nie zwijał, gdyby nie ciągle zaostrzane represje. Drogo, palić już
    > praktycznie poza domem nie wolno, a wszyscy ostro wołają wokoło, jak to

    Myślisz, że wprowadzając całkowity zakaz palenia wszyscy nagle rzucą
    palenie?
    Czy mimo zakazu handlu narkotykami dostęp do nich został poważnie
    ograniczony? Może w sklepie na rogu "tego" nie dostaniesz, ale jak chcesz
    to się zaopatrzysz na każdej imprezie.
    Druga sprawa policja powinna się zajmować powazniejszymi
    rzeczami(morderstwa itp.) a nie uganianie się za jakimiś menelami którzy
    spią po rowach. Niedługo pewnie powiesz żeby wprowadzili zakaz sprzedaży
    jedzenia typu fast food, bo liczba ludzi otyłych zatrważająco rośnie, jest
    ich już pewnie więcej niż palaczy więc nie wiem czy nie powinieneś
    bardziej "zadbać" o tych ludzi, może oni tego nie chcą ale Ty pewnie wiesz
    co dla nich najlepsze.
    I w dodatku żeby policjanci się tym zajmowali bo nie mają co robić i
    kolejny czynnik do wzrostu bezrobocia dochodzi.

    --
    Scowron

  • 210. Data: 2009-02-04 21:36:31
    Od: MM <n...@i...pl>

    Scowron pisze:
    > Niedługo pewnie powiesz żeby wprowadzili zakaz sprzedaży
    > jedzenia typu fast food, bo liczba ludzi otyłych zatrważająco rośnie,

    W 'The onion movie' była symptomatyczna scena. Gruby amerykanin, taki z
    200kg, roboczo nazwijmy go 'klientem fastfoodów', wypowiada się w
    sondzie ulicznej:
    - _Rząd coś powinien z tym zrobić_, tak być nie może, to trzeba
    zwalczać. Ludzie narażeni są na otyłość.

    Eh, nie dość, że ludzie często zachowują się nieodpowiedzialnie to
    jeszcze chcą by ich tak traktować.

    --
    pzdr