  • 161. Data: 2009-02-04 17:33:22
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > a) Czemu najpierw, a nie równocześnie

    No to niech będzie równocześnie. Dawaj.

    > b) taka likwidacja da skutek odwrotny (patrz: al capone)

    I sam sobie strzelasz gola.

    > c) alkohol da się spożywać w ilościach nieszkodliwych, a czasami nawet
    > korzystnych dla zdrowia. Narkotyki są szkodliwe z definicji.

    Definicji ignorantów.

  • 162. Data: 2009-02-04 17:34:58
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > No i? Ja miałem. Nie pomogło. Dilowali papierosami, to zacząłem palić. Jakby
    > dilowali czymś innym, może bym wziął. Na szczęście legalne były tylko
    > fajki. Ale gdyby ich nie było, to bym nie zaczął palić.

    No widzisz, przykładasz do innych swoją miarę i robisz z tego problem.

    Nie wszyscy są słabi jak ty. Osobiście w czasach liceum z kolegami piłem
    sporo, naprawdę sporo. Biliśmy na głowę niejednego uzależnionego. Gdyby
    przykładać do nas tę twoją prostacką miarę to byśmy byli w ostatnim
    stadium uzależnienia. Jednak nikt nigdy się nie zeszmacił, nie zaległ na
    podłodze i wzajemnie wymaganym standardem było dotrzeć o własnych siłach
    do domów i położyć się spać jak człowiek.

    I co dalej? Ano nic, znudził nam się ten sport. Kilku z nas prawie w
    ogóle nie pije. Inni zdecydowanie poniżej średniej. Nie są to bynajmniej
    jakieś świadome wybory "zostanę abstynentem w imię..." bo i nie jesteśmy
    abstynentami. Po prostu nam się to znudziło tak jak nudzi się kiepski
    serial.

    Więc proszę cię, bez prostackiego generalizowania.

    --
    pzdr

  • 163. Data: 2009-02-04 17:39:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > No i? Jednak dzięki walce z tym zjawiskiem, jest ono w miarę minimalizowane.

    Naiwnyś jak dziecko.

    > A bierzesz? Jak tak, to tylko mogę cię pochwalić. Widząc twoje podejście i
    > owszem, milusio, że bierzesz.

    Znaczy się ty co, hare-krishna? Ani kawy? Ani herbaty? Ani nic?

    Przecież to też może uzależnić... A jakie są skutki jak ktoś sobie zrobi
    ekstra-mocną yerba-mate...

    > Skąd te dane?

    GUS?

    > Nie wstawiam. Zgadzałem się z tym, że powinien zostać zlikwidowany. Niestety
    > nie idzie to zbytnio :( Jednak to nie argument za narkotykami.

    Narkotyków nie będzie. Alkoholu nie będzie. W ogóle niczego nie będzie ;->

    (i już wiemy, co aktualnie porabia Kononowicz ;)

  • 164. Data: 2009-02-04 17:39:58
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Feb 2009 15:09:58 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >No i? Ja miałem. Nie pomogło. Dilowali papierosami, to zacząłem palić.

    słabą psychike masz, ja jakoś w życiu nie wypaliłem ani jednego
    papierosa mimo ich powszechnej dostępności i legalności

  • 165. Data: 2009-02-04 17:42:37
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Taaak, bo nie uwierzyłem propagandzie dilerów?

    Dowodzisz, że właśnie wierzysz propagandzie korzystnej dla mafii
    dystrybuującej narkotyki.

    Prohibicja jest korzystna dla mafii. Szczególnie ta ścisła penalizująca
    zakup czy zażywanie. W ten sposób organy ścigania zajmują się płotkami
    (dilerami i klientami) a nie problemem. Gdyby państwa chciały walczyć z
    narkomanią to zabroniona byłaby produkcja i handel a legalne posiadanie
    i zażywanie. Jednak państwa i politycy nie chcą walczyć dorabiając do
    tego piękne slogany. Tylko idiota może wierzyć, że zabraniając czegoś na
    papierze zjawisko zniknie.

    --
    pzdr

  • 166. Data: 2009-02-04 17:42:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > No i? Kupując rzeczy w sklepach, legalnie dostępne i dozwolone, zakładam, że
    > nie są szkodliwe.

    No. Hamburgery to samo zdrowie. Albo pączki. Nic tylko jeść kilogramami ;)

    Be well! (to taka aluzja do "Demolition man", jeśli nie załapałeś)

  • 167. Data: 2009-02-04 17:45:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    > szkołą, skoro byłby on legalny? Ciekawe jak byś uchronił się przed
    > narkomanem na głodzie, który by cię zabił, żeby zebrać kasę na kolejną
    > działkę.

    Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    szkołą, skoro alkohol byłby legalny? Ciekawe jak byś uchronił się przed
    alkoholikiem z delirium tremens, który by cię zabił, żeby zebrać kasę na
    kolejną ćwiartkę.

  • 168. Data: 2009-02-04 17:46:05
    Temat: Re: Narkotyki [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Ano niestety, opór narodu silnie uzależnionego (w latach 60 palił chyba
    > każdy) nie da się złamać w 1 dzień. Ale jak widać, palaczy jest coraz
    > mniej, coraz bardziej są oni wypychani na margines społeczeństwa, zaś
    > dostępność papierosów jest coraz bardziej ograniczana.

    Ty jednak coś musisz ćpać, skoro masz tak odmienny stan świadomości i
    żyjesz we własnym świecie ;)

  • 169. Data: 2009-02-04 17:48:50
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > A przeżyła?

    A co, wymarła i nikt nas nie poinformował?

    > Bo totalitarny nadzorca był zawsze, to teraz jest pełna wolność
    > i rozpasanie, a totalitarni władcy teraz działają tylko w sferze ekonomii i
    > doją wszystkich równo.

    Bzdury. System feudalny to był ustrój o wiele łagodniejszy od
    totalitaryzmów XX wieku. Który dyktator z XX wieku zobowiązał się przed
    obywatelami do niepodnoszenia podatków? Albo do niekorzystania z jakiś
    uprawnień (np. zaciągu wojska)?

    Teraz mamy rzekomo rządy ludu a nie ma żadnej gwarancji, że
    przedstawiciele nie podniosą podatków albo nie nałożą nowych. Podobnie z
    powszechną służbą wojskową - tylko od dobrej woli ustawodawcy zależy
    uwolnienie od tego ucisku. Pod tym względem demokratyczny sejm jest
    większym ciemiężycielem niż król feudalny.

    --
    pzdr

  • 170. Data: 2009-02-04 17:49:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    futszaK pisze:

    > pomimo dosyć liberalnego podejścia do świata nie byłbym tego taki
    > pewny, i w ogóle jestem przeciwnikiem kierowania pojazdem po
    > czymkolwiek zmieniającym świadomość

    Jak np. grypa? ;)