  • 121. Data: 2009-02-04 12:49:30
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 13:35
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmc23e$e81$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie bardzo rozumiem. Jakie kioski dilerskie?

    z fajkami.

    > I co z tego skoro się STALE POWIĘKSZA?
    > Dostępność narkotyku wzrasta gdy jest nielegalny bo są osoby
    > zainteresowane bezpośrednim dotarciem, namówieniem, daniem na próbę itd.
    > do odbiorcy.
    > Gdy są legalne, potencjalny odbiorca musi się udać do punktu sprzedaży i
    > sobie kupić. I nikt go nie namawia bo nie ma interesu w tym.

    Ma interes, bo świetnie na tym zarabia. Przecie omawiamy przykład legalnych
    narkotyków w postaci fajek. Kioski z nimi są co kilka metrów i jakoś
    świetnie z tego żyją.

    > Lekarstwa nie chronione patentami uzyskiwane chemicznie lub jako
    > ekstrakt kosztują przysłowiową złotówkę - a nawet mniej.
    > Legalne narkotyki też kosztowałyby grosze.
    > Zresztą te ceny można narzucić ustawowo by nie dać pola do popisu szarej
    > strefie.

    No tak, najlepiej jakby jeszcze je dotować. Eh.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 122. Data: 2009-02-04 12:51:36
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 4 Lut, 00:30, Arek <a...@e...net> wrote:

> [...]

    przeciez to zwykla bzdura...

    > Nie piję alkoholu, nie palę, nie próbowałem żadnych narkotyków ani
    > substancji psychodelicznych itd. itp.
    > Łyso Ci teraz?
    >
    > Jesteś zaperzony i zaślepiony propagandą polityków i policjantów.

    podobnie jak ja - nie korzystam, (no, poza alkoholem :) )
    nie mam najmniejszego zamiaru kupowac jesli nawet beda legalne i za
    grosze, ale przynajmniej zdaje sobie sprawe, ze im bardziej panstwo
    bedzie "walczyc" tym wiekszy na tym bedzie interes... nawet kara
    smierci nie odstrasza (Chiny, kraje arabskie)
    wiec po co placic na walke, ktorej wygrac sie nie da... kazdy
    odpowiada za siebie - jesli szkodzi to sam sobie
    gdy n. beda legalne znikna dealerzy i paraktycznie 100% zwiazanej z
    tym przestepczosci...

    WS

  • 123. Data: 2009-02-04 12:53:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 12:22
    (autor MM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmbtpd$vfl$1@news.ds.pg.gda.pl>):

    > Powtórzę: zwykłym faszystą, choć sobie sprawy z tego nie zdajesz.

    Tak, tak... Każdy kto uznaje struktury państwowe i ich służebną rolę wobec
    społeczeństwa to faszysta.

    > Tacy
    > są najbardziej niebezpieczni. Niby w trosce o szczęście i pomyślność...
    > wybierają zwykłych totalitarystów. Hitler został wybrany w
    > demokratycznych uczciwych wyborach.

    Taaaaaa.... To poczytaj jak ,,wybrano'' NSDAP.

    > Obiecywał rządy silnej ręki i
    > zaprowadzenie porządku. Wybrali go tacy jak ty.

    A masz jakiś przykład puszczonego samopas społeczeństwa działającego bez
    struktur państwowych?

  • 124. Data: 2009-02-04 12:54:16
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tristan wrote:

    > Alkohol to jest przekleństwo. Dostępny od wieków, ciężko z nim walczyć.

    Zdajesz sobie sprawę, jak szkodliwa jest wieprzowina albo cukier?
    Obawiam się, że śmiertelne skutki spożywania tych artykułów wielokrotnie
    przekroczyły liczbę zgonów z powodu narkotyków czy alkoholu. Czyli co?
    Zakazać i ścigać?

    M.

  • 125. Data: 2009-02-04 12:59:48
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > a) dzieci, z których może by coś wyrosło, a zostały zdilowane

    Karać sprzedaż narkotyków dzieciom tak jak kara się alkohol lub papierosy.

    > b) niewinni napadnięci przez narkomana na głodzie, któremu się skończyli
    > środki na nową działkę

    Lub palacza.

    > c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    Karać kierowców pod wpływem - narkotyków oraz alkoholu.

    > d) niewinni składający się do NFZ na leczenie takiego osobnika

    Jak i wielu innych głupich i autodestrukcyjnych zachowań, tak działa nfz.

    Argumenty kompletnie nietrafione.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 126. Data: 2009-02-04 13:01:13
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Takie, że zginęła przez narkomana, a tak by może nie zginęła.

    Albo przez dziecko, które urodziło się z powodu zakazu aborcji. To argument
    za aborcją?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 127. Data: 2009-02-04 13:03:40
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > No i? Takie to cudowne naćpać się tym szajsem?

    Każe ci ktoś?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 128. Data: 2009-02-04 13:08:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 14:03
    (autor Adam Wysocki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g...@n...chmurka.net>):

    > Każe ci ktoś?

    Nieco tak. Piszę między innymi o maskowaniu tego pod niepozornymi nazwami
    typu RedBull. Pisałem też o dzieckach, które nie mają wystarczającej
    psychiki i wiedzy. W sumie pozostali obrońcy narkotyków również, ale
    przyjęło się, że dorosły może być debilem i to go nie chroni. Ale co do
    dziecka, to nie jestem szczęśliwy z powodu dilowania fajkami pod szkołą,
    więc tym bardziej nie pasuje mi dilowanie pozostałymi narkotykami.

  • 129. Data: 2009-02-04 13:12:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 13:59
    (autor Adam Wysocki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g...@n...chmurka.net>):

    > Karać sprzedaż narkotyków dzieciom tak jak kara się alkohol lub papierosy.

    Czyli wcale. Bo fajkami i to nawet na sztuki, diluje się w oficjalnych
    kioskach budowanych koło szkół. Alkohol nieco lepiej, bo przynajmniej jest
    urzędowy zakaz tworzenia punktów koło szkół. Szczeniaki wychodzą na przerwę
    i bezproblemowo kupują towar w legalnie działającym kiosku.

    > Lub palacza.

    Owszem. Papierosy też są i powinny być likwidowane. Niestety opór społeczny
    jeszcze jest za duży. Ale mam nadzieję, że docelowo się uda.

    > Karać kierowców pod wpływem - narkotyków oraz alkoholu.

    No i się karze. Jak widać, niewiele to daje, zwłaszcza że pod wpływem nie
    działa się świadomie. Więc cała masa trzeźwo mówiących ,,nigdy nie wsiądę
    po alkoholu'' jednakowoż wsiada.

    > Jak i wielu innych głupich i autodestrukcyjnych zachowań, tak działa nfz.

    No i najwyższa pora, żeby się to zmieniło.

    > Argumenty kompletnie nietrafione.

    Bynajmniej.

  • 130. Data: 2009-02-04 13:17:03
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Nie, bo tak się nie da ograniczyć. Nałóg wciąga.

    Właśnie zniknąłeś 90% populacji pijącą lampkę wina raz na ruski rok.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/