  • 131. Data: 2009-02-04 13:18:01
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > To by pasowało. I do dzisiaj się ludzie męczą, a kolejni szaleńcy robią
    > kolejne klikalne szajsy na WWW, których się nie da używać wydajnie i
    > szybko.

    Zakazałbyś sprzedaży myszek? Ale posiadać na własny użytek mam nadzieję
    wolno?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 132. Data: 2009-02-04 13:21:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Owszem. Papierosy też są i powinny być likwidowane. Niestety opór
    > społeczny
    > jeszcze jest za duży. Ale mam nadzieję, że docelowo się uda.

    Opor spoleczny.... Poparcie spoleczne dla ostatecznej walki z fajkami bedzie
    pewnie takie samo, jak dla walki z piractwem komputerowym, czy tez poparcie
    wsrod wilkow dla walki ze zjadaczami owiec :) tudziez wsrod psow
    podwórkowych, dla obowiazkowych lancuchow.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 133. Data: 2009-02-04 13:21:49
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Nie. Nie biorę, więc nie potrzebuję.

    Więc skoro nie masz wiedzy w temacie dyskusji to dlaczego zabierasz głos?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 134. Data: 2009-02-04 13:25:56
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > i co, każdy obywatel ma być wyedukowany medycznie i chemicznie?

    Nie. Wystarczy że umie czytać woły na opakowaniu. Zaryzykuję stwierdzenie że
    w dzisiejszym świecie wszyscy obywatele nie objęci specjalną opieką (z powodu
    np. choroby umysłowej) powinni umieć czytać i rozumieć czytany tekst.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 135. Data: 2009-02-04 13:26:21
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Ano. też jestem za budową komunikacji miejskiej oraz za zaostrzaniem
    > przepisów drogowych.

    I godziną policyjną?

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 136. Data: 2009-02-04 13:26:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1233753709@news.chmurka.net...

    > Więc skoro nie masz wiedzy w temacie dyskusji to dlaczego zabierasz głos?

    Po prostu ulega modzie. W tym kraju najglosniej o seksie (i jego z reguly
    wielce negatywnych nastepstwach) trabia ci, ktorzy oficjalnie zyja w
    celibacie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 137. Data: 2009-02-04 13:26:53
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Tak, tak... Każdy kto uznaje struktury państwowe i ich służebną rolę wobec
    > społeczeństwa to faszysta.

    Jesteś faszystą bo uznajesz aparat państwa za NADRZĘDNY a nie rzekomo
    podrzędny. Wmawianie sobie i nam, że uznajesz aparat państwa za służebny
    wobec społeczeństwa gdy uznajesz uprawnienia do arbiralnego decydowania
    co obywatel może robić mimo, że nikomu innemu nie szkodzi jest
    dwójmyśleniem. Być może boisz się przyznać przed samym sobą jakie są
    twoje poglądy.

    > Taaaaaa.... To poczytaj jak ,,wybrano'' NSDAP.

    Proszę, nie kompromituj się do końca, nauczycielowi to nie przystoi.
    Może oświecisz nas i udowodnisz jak NSDAP zmanipulowała wybory w 1932 roku?

    > A masz jakiś przykład puszczonego samopas społeczeństwa działającego bez
    > struktur państwowych?

    Dla totalitarystów wszystko jest dwukolorowe. Społeczeństwa albo
    "puszczone w samopas" jak to nazwałeś albo totalnie zniewolone.

    --
    pzdr

  • 138. Data: 2009-02-04 13:29:45
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Nieco tak. Piszę między innymi o maskowaniu tego pod niepozornymi nazwami
    > typu RedBull.

    Z dużym napisem o szkodliwości.

    > Pisałem też o dzieckach, które nie mają wystarczającej psychiki i wiedzy.

    Od tego mają rodziców.

    > W sumie pozostali obrońcy narkotyków również, ale przyjęło się, że dorosły
    > może być debilem i to go nie chroni.

    Więc niech państwo w końcu przestanie chronić go przed samym sobą.

    > Ale co do dziecka, to nie jestem szczęśliwy z powodu dilowania fajkami pod
    > szkołą, więc tym bardziej nie pasuje mi dilowanie pozostałymi narkotykami.

    Dostępność substancji psychoaktywnych dla dzieci to osobny temat, spór jest o
    legalność tych substancji dla dorosłych, którzy (takie również jest założenie)
    będą korzystali z nich nie narażając nikogo (a jeżeli nie będą, to karać, tak
    samo jak pijanych kierowców).

    --
    http://www.extreme-photo.pl/

  • 139. Data: 2009-02-04 13:34:01
    Od: MM <n...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > Alkohol to jest przekleństwo. Dostępny od wieków, ciężko z nim walczyć.

    Jesteś modelowym przykładem elektoratu populistów i demagogów. Wystarczy
    ci przekazać dowolną "prawdę" pod gładkimi frazesami udającymi troskę o
    ludzi i społeczeństwo. Powtarzasz bezkrytycznie jak papuga i nigdy nie
    masz wątpliwości.

    Czytając to co piszesz trzeba by sobie zadać pytanie jak ludzkość w
    ogóle przeżyła przed wiekami bez totalitarnego nadzorcy jeśli stanowi
    dla siebie takie zagrożenie.

    --
    pzdr

  • 140. Data: 2009-02-04 13:36:29
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Czyli wcale.

    Czyli to tu jest problem, a nie w legalności narkotyków. I to właśnie kary
    za sprzedaż takich substancji nieletnim powinno się zaostrzyć.

    > Owszem. Papierosy też są i powinny być likwidowane. Niestety opór społeczny
    > jeszcze jest za duży. Ale mam nadzieję, że docelowo się uda.

    Palenie ma też pozytywne skutki - chociażby uspokajające. Każdy sam wybiera
    czy decyduje się na taki sposób uspokajania się razem ze wszystkimi tego
    konsekwencjami.

    > No i się karze. Jak widać, niewiele to daje, zwłaszcza że pod wpływem nie
    > działa się świadomie.

    Więc powinno się iść w tym kierunku. Jest tyle norm, które muszą spełniać
    samochody, kolejną normą powinno być uniemożliwienie pijanemu prowadzenia.
    W jaki sposób zrealizować to technicznie to osobna kwestia, ale na pewno
    się da.

    > Więc cała masa trzeźwo mówiących ,,nigdy nie wsiądę po alkoholu''
    > jednakowoż wsiada.

    > No i najwyższa pora, żeby się to zmieniło.

    Akurat z tym się po części zgadzam. Ale to osobny temat.

    --
    http://www.extreme-photo.pl/