  • 101. Data: 2009-02-04 09:15:12
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 04 Feb 2009 05:20:46 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >I jest ścigane.

    wolałbym żeby pieniądze przeznaczone na ten cel były przeznaczone na
    walke z korupcją wśród urzedników państwowych

    wiemy wiemy, to nie jest w interesie polityków, więc tak zgodnie
    głosują za nową ustawą...

  • 102. Data: 2009-02-04 09:17:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 10:04
    (autor futszaK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@4...com>):

    > sugerujesz że znajdujący się tam ludzie ograniczali się do okazyjnego
    > palenia trawki czy wciągania amfy raz na kilka miesięcy ?

    Nie, bo tak się nie da ograniczyć. Nałóg wciąga.

    Pomijam już uszkodzenia organizmu wywołane nawet tak okazyjnym
    przyjmowaniem.

    > jeśli politycy nie dążyli do populizmu tylko chcieli rzeczywiście
    > działać na korzyść społeczeństwa to by pozwolili funkcjonować w/w
    > sklepom pod warunkiem uczciwego informowania przez sprzedawców o
    > konsekwencjach zażywania w/w specyfików

    Niestety te wszystkie ostrzeżenia są często ignorowane. Choćby wasza postawa
    to pokazuje. Zwłaszcza dzieci to oleją.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 103. Data: 2009-02-04 09:20:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 09:38
    (autor futszaK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <e...@4...com>):

    > to niech się państwo zajmie edukacją a nie produkowaniem kolejnych
    > zakazów

    i co, każdy obywatel ma być wyedukowany medycznie i chemicznie? Przecież od
    tego jest inspektor weterynaryjny, żeby każdy obywatel nie musiał szukać
    czy w jego schabowym nie ma czegoś złego. I od tego są odpowiednie
    dopuszczenia leków i innych substancji chemicznych, żeby ekspert mógł
    orzekać. Utopią jest twierdzenie, że każdy obywatel jest w stanie sam
    ocenić. Choćby przykład moich oponentów w tej dyskusji, którzy twierdzą, że
    to takie fajne i bezszkodowe.

  • 104. Data: 2009-02-04 09:47:37
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 09:52:05 +0100, futszaK napisał(a):

    > pomimo dosyć liberalnego podejścia do świata nie byłbym tego taki
    > pewny, i w ogóle jestem przeciwnikiem kierowania pojazdem po
    > czymkolwiek zmieniającym świadomość

    Ja mysle, ze skoro po tym mozna sobie poradzic z F-16 w misji bojowej, to i
    samochodzie na trasie Lodz - Katowice nie zaszkodzi.
    Wole, zeby zmeczony kierowca wstapil do apteki i kupil sobie efke (co chyba
    bylo mozliwe jeszcze w latach 70) niz zeby przywalil we mnie czolowo, jak
    mu sie przysnie.

  • 105. Data: 2009-02-04 09:48:33
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 09:31:05 +0100, futszaK napisał(a):

    > bo jesteśmy członkiem Unii Europejskiej, nie po to się zrzeszaliśmy,
    > żeby budować drugą Białoruś

    Za to budujemy drugie ZSRR.

  • 106. Data: 2009-02-04 09:54:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 10:20:32 +0100, Tristan napisał(a):

    > Utopią jest twierdzenie, że każdy obywatel jest w stanie sam
    > ocenić. Choćby przykład moich oponentów w tej dyskusji, którzy twierdzą, że
    > to takie fajne i bezszkodowe.

    A zeby kupic leki trzeba miec magistra farmacji? Nie.
    O dzialaniu dowiesz sie od aptekarza i z ulotki.
    Nikt nie twierdzi, ze wszystko jest fajne i nieszkodliwe, bo nie ma takich
    substancji. Od czystej wody i od powietrza tez sie mozna przekrecic.

  • 107. Data: 2009-02-04 10:03:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 10:54
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <12pzqvtdsn8l5.t65rstmxmsty$.dlg@40tude.net>):

    > A zeby kupic leki trzeba miec magistra farmacji? Nie.

    Nie. Ale trzeba mieć przepis od lekarza.

  • 108. Data: 2009-02-04 10:04:47
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 11:03:04 +0100, Tristan napisał(a):

    > Nie. Ale trzeba mieć przepis od lekarza.

    Nie trzeba.

  • 109. Data: 2009-02-04 10:06:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 11:04
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1kml1ns1u5h1w.zzxrvgxqgvbm$.dlg@40tude.net>):

    > Nie trzeba.

    Trzeba trzeba. Nie trzeba na placebo i jakieś bardzo delikatnie działające
    środki. Choć owszem, notuje się sporo zgonów spowodowanych przedawkowaniem
    apapów i innych takich bezreceptowych. Więc jak widać, społeczeństwo nie
    jest przygotowane nawet do kupowania przeciwbólowych dragów o w miarę
    lajtowym działaniu.

  • 110. Data: 2009-02-04 10:40:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Wole, zeby zmeczony kierowca wstapil do apteki i kupil sobie efke (co
    > chyba
    > bylo mozliwe jeszcze w latach 70) niz zeby przywalil we mnie czolowo, jak
    > mu sie przysnie.

    Efke to i dzisiaj kupisz - tylko, ze teraz to sie Tussipect nazywa
    (tabletki) :)
    Tylko musisz zrobic dobre wrazenie na pani magister :)
    Poza tym to jest dobre od czasu do czasu - przy dluzszym przyjmowaniu
    wzrasta tolerancja :) - natomiast bardzo polecam preparaty oparte na
    "syntetycznych ekwiwalentach olejku z peewnej rosliny". Dobrze poinformowan
    i wiedza, gdzie mozna tanio kupic - legalnie of koz :)

    Pozdrawiam
    SDD