  • 11. Data: 2009-02-03 07:02:32
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 02 luty 2009 22:49
    (autor Scowron
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uoquwpek2evmgz@skowronek>):

    > Wydaje mi się że wolnością jest również możliwość wyboru sposobu zejścia z
    > tego świata, nieprawdaż? Może to skrajny przypadek, ale do momentu w
    > którym nie jest przekraczana granica wolności osób postronnych nic nam do
    > tego.

    Tylko niestety dowcip polega na tym, że osoby postronne cierpią.

    a) dzieci, z których może by coś wyrosło, a zostały zdilowane

    b) niewinni napadnięci przez narkomana na głodzie, któremu się skończyli
    środki na nową działkę

    c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    d) niewinni składający się do NFZ na leczenie takiego osobnika

    I to jest powód, dla którego kurde nijak nie można tej selekcji pozostawić
    całkiem samopas.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 12. Data: 2009-02-03 08:08:47
    Od: MrOzI <m...@p...onet.pl>

    A ja osobiście uważam , że to są bzdury. Ma to być nielegalne to niech
    zrobią takie sankcje a nie znów powstaje jakaś szara strefa prawna. Nie
    mamy na was haka to was inaczej usadzimy. Jak na mnie to kolejna furtka
    do ścigania obywateli.

    Co do wolności zgadzam się , że przy aktualnym stanie (socjalistycznym)
    za takiego cierpią wszyscy. Jedyne co można zrobić likwidacja socjalu i
    niech taki se umiera i żyje jak chcę z wszystkimi tego konsekwencjami.

  • 13. Data: 2009-02-03 08:23:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 08:02:32 +0100, Tristan napisał(a):

    > c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    Sprawdz sobie, jak sie ma liczba niewinnych rozjechanych przez narkomana,
    do niewinnych rozjechanych przez nienarkomana.

  • 14. Data: 2009-02-03 08:36:38
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Sprawdz sobie, jak sie ma liczba niewinnych rozjechanych przez narkomana,
    > do niewinnych rozjechanych przez nienarkomana.

    racje przyznaje, nijak ma się ten przykład do narkomanii. Kiedyś mówili
    że papierosy nie szkodzą, teraz mamy miliony uzależnionych. I
    domniemywam że każdy palacz dałby sporo aby sie tego nałogu pozbyć. Nie
    broń tych dopalaczy. Bronisz złego z chęci zysku.

  • 15. Data: 2009-02-03 09:12:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 09:23
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > Sprawdz sobie, jak sie ma liczba niewinnych rozjechanych przez narkomana,
    > do niewinnych rozjechanych przez nienarkomana.

    A sprawdź jak się ma liczba narkomanów do nienarkomanów, bo jak na razie to
    dość radośnie próbujesz zmanipulować.

  • 16. Data: 2009-02-03 09:38:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    A niewinni rozjechani przez narkomana od C2H5OH?
    Skoro biora sie za dopalaczy, to niech najpierw polikwiduja sklepy
    monopolowe. Wtedy bede ich popieral. Tak to tylko hipokryzja i tyle.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-02-03 11:33:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 10:38
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gm93a4$dtp$1@news.onet.pl>):

    > A niewinni rozjechani przez narkomana od C2H5OH?

    też. Jedno z drugim nie konfliktuje.

    > Skoro biora sie za dopalaczy, to niech najpierw polikwiduja sklepy
    > monopolowe.

    a) Czemu najpierw, a nie równocześnie

    b) taka likwidacja da skutek odwrotny (patrz: al capone)

    c) alkohol da się spożywać w ilościach nieszkodliwych, a czasami nawet
    korzystnych dla zdrowia. Narkotyki są szkodliwe z definicji.

  • 18. Data: 2009-02-03 11:35:46
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 03 Feb 2009 09:36:38 +0100, Tadek <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    >domniemywam że każdy palacz dałby sporo aby sie tego nałogu pozbyć. Nie
    >broń tych dopalaczy. Bronisz złego z chęci zysku.

    skoro ktoś pracuje, w przedmiotowym wypadku sprzedaje towary na które
    jest popyt, to należy się mu za to zapłata, zaś zło i dobro to pojęcia
    względne

    jeśli chodzi o klientele to nie są ludzie z nikąd, w ogromnej
    większości są to dotychczasowi klienci mafii narkotykowej z których
    część przerzuciła się na dopalacze ŚWIADOMIE, aby nie dawać zarabiać
    światkowi przestępczemu, tylko legalnym firmom, które płacą podatki

  • 19. Data: 2009-02-03 12:16:14
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl>

    Tristan wyprodukował:
    > Tylko niestety dowcip polega na tym, że osoby postronne cierpią.

    Popieram totalniackie lewackie myślenie! Zakazać postronnym cierpieć!

    > a) dzieci, z których może by coś wyrosło, a zostały zdilowane

    Bardzo trafna uwaga. Zakazać indoktrynacji lewackiej, która wmawia ludziom, że
    można zakazami i nakazami uporządkować świat. Wiesz ilu inteligentnych ludzi by
    wyrosło a zostali wykształciuchami powtarzającymi slogany o powszechnym
    uszczęśliwieniu przez aparat państwa?

    > c) niewinni rozjechani przez narkomana za kółkiem

    Bardzo trafna uwaga. Ty wiesz ilu niewinnych jest rozjeżdzanych samochodami?
    Zakazać samochodów!

    > d) niewinni składający się do NFZ na leczenie takiego osobnika

    Bardzo trafna uwaga. Zakazać pobierania składek przez NFZ od niewinnych!

    A przede wszystkim, wiesz ile głupich pomysłów roi się w totalniacko-lewackich
    głowach? Zakazać myślenia... a nie, to już Junia robi kastrując polit-poprawnością.

    mariano

  • 20. Data: 2009-02-03 13:55:03
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    >
    > d) niewinni składający się do NFZ na leczenie takiego osobnika
    >
    > I to jest powód, dla którego kurde nijak nie można tej selekcji pozostawić

    To samo można napisać o alkoholu, a ten jest jak najbardziej legalny.
    Zresztą Państwo ma z tego niezłe dochody.
    Pozdrawiam Przemek