  • 1. Data: 2007-06-27 20:58:09
    Temat: Domeny hierarchii .org.pl a działalność komercyjna
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Ogólnie przyjęta, panująca w Internecie konwencja zakazuje korzystania
    z nazw domenowych należących do jakiejkolwiek z hierarchii .org
    (.org.pl, .pl.eu.org etc.) do celów komercyjnych. Czy w polskim
    prawie znajdują się przepisy regulujące te kwestie, czy takimi
    problemami zajmują się jedynie rejestratorzy domen?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 2. Data: 2007-06-27 21:08:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Piotr Dembiński pisze:
> [...]
    > prawie znajdują się przepisy regulujące te kwestie, czy takimi
    > problemami zajmują się jedynie rejestratorzy domen?

    Napisałeś słowo "konwencja", ja bym je zamienił na "zwyczaj". I jest to
    jedyna obowiązująca wykładnia, pomijając subdomeny przydzielane na cele
    specjalne (np. edu czy gov) :-)

    M.