  • 1. Data: 2007-06-27 16:13:21
    Temat: Po jakim czasie wyrok pisemnie do domu?
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    5 czerwca byla rozprawa sadowa - zjawilem sie tylko ja jako pokrzywdzony,
    oskarzonego nie bylo ale rozprawa sie odbyla. Sedzina oglosila wyrok, po
    jakim czasie ten wyrok przyjdzie do mnie pisemnie i kiedy ten oskarzony musi
    go wykonac. Chodzi o to ze dostal wyrok w zawieszeniu, ale takze nakaz ze ma
    mi zaplacic 900 zl (czy na to jest jakis termin) a co jesli on nie zaplaci?

    Dzieki

    --
    TELEFONY KOMÓRKOWE - SKUP - SPRZEDAŻ - DOŁADOWANIA ON-LINE - www.getfon.pl

  • 2. Data: 2007-06-27 19:44:18
    Temat: Re: Po jakim czasie wyrok pisemnie do domu?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    ma
    > mi zaplacic 900 zl (czy na to jest jakis termin) a co jesli on nie

    wyrok nie przyjdzie pisemnie chyba, ze zwrociles sie o pisemne uzasadnienie
    wyroku

    Icek

  • 3. Data: 2007-06-27 19:50:36
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Icek napisał(a):
    > wyrok nie przyjdzie pisemnie chyba, ze zwrociles sie o pisemne uzasadnienie
    > wyroku

    w wykonawczym może przyjść

    KG