  • 1. Data: 2007-06-27 20:17:46
    Temat: Platnosci elektroniczne,
    Od: tommy <t...@w...pl>

    Witam,
    chcialem sie zapytac kogos kto mial do czynienia z systemami platnosci
    elektronicznych np. Platnosci.pl
    Jak ta cala czynnosc ma sie do ksiegowania?
    Przykladowo mam sklep internetowy, ktos kupuje przedmiot za 122zl brutto.
    Wplaca kwote 122zl platnoscia elektroniczna - pieniadze ida w tym momencie
    to ssytemu Platnosci.pl. Ja wystawiam i ksieguje fakture za 122zl brutto.
    Tak kilka razy... nastepnie Platnosci.pl dokonuje przelewu pieniedzy na
    moje konto firmowe. Kwota ta jest pomniejszona o np. 2% za korzystanie z
    serwisu. Teraz Platnosci.pl wystawia mi fakture za pobrane przez nich 2% z
    moich przychodow (?) i ja ja ksieguje. Reszta pieniedzy jest przelewana na
    moje konto.

    Czy tak to w ogole wyglada? Jezeli nie to prosze mi wyjasnic co i jak, z
    gory dzieki.

  • 2. Data: 2007-06-27 20:51:36
    Temat: Re: Platnosci elektroniczne,
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    tommy <t...@w...pl> writes:

    > Witam,
    > chcialem sie zapytac kogos kto mial do czynienia z systemami
    > platnosci elektronicznych np. Platnosci.pl
    > Jak ta cala czynnosc ma sie do ksiegowania?

    Prawdopodobnie tak samo, jak opłaty bankowe.