  • 1. Data: 2006-03-08 12:46:01
    Temat: Dofinansowanie nauki w pracy
    Od: "FROST" <a...@g...pl>

    Witam
    Pracodawca chce mnie związać niekorzystną dla mnie umową o dofinansowanie
    nauki, wykręca się Dz.U.z dnia 27.10.1993. Niestety nie moge tego Dziennika
    znaleźć w necie nawet u prof. Guglowskiego.Czy mógłby ktoś mi pomóc w
    znalezieniu tego dziennika Dokładnie chodzi o Dz.U. 93.103.472 1996-06.02.
    Jesli nie ma tego prawa to może ktoś mógłby mi pomóc rozwiązać problem albo
    wskazać jakiekolwiek możliwości rozwiązań.
    Pozdrawiam i dziekuję
    Adam

  • 2. Data: 2006-03-08 12:56:46
    Temat: Re: Dofinansowanie nauki w pracy
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "FROST" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    albo
    > wskazać jakiekolwiek możliwości rozwiązań.

    poszla na priv

  • 3. Data: 2006-03-08 14:22:48
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pracodawca chce mnie związać niekorzystną dla mnie umową o dofinansowanie
    > nauki, wykręca się Dz.U.z dnia 27.10.1993. Niestety nie moge tego

    dlaczego niekorzystna ??? ja taką umowę mam podpisaną i przed podpisaniem
    oczywiście ją negocjowałem.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl