  • 11. Data: 2006-02-09 16:49:57
    Temat: Re: Dodatkowe drzwi na klatce schodowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kropelka wrote:

    > A moim zdaniem takie dodatkowe drzwi to swietna sprawa. Daja duzo
    > bezpieczenstwa.

    Zwłaszcza podczas pożaru.

    > Na pewno o wiele wiecej niz jakiekolwiek drzwi
    > antywlamaniowe.

    Serio?

    > Zlodzien mimo wszystko musi przejsc przez kolejna przeszkode
    > na dodatek drzwi takie sa bardziej na widoku (bardziej wysuniete na klatke)
    > niz wejsciowe do mieszkania. My takie drzwi mamy dzieki czemu np rowery

    Tia, tylko że takie drzwi są z reguły przeszklone oraz mają trywiane do
    ominięcia zamki.

    > mozemy trzymac na korytarzu bez strachu ze ktos nam je ukradnie. Tak wiec
    > takie drzwi to korzysci dla wszystkich mieszkajacych za nimi. Jesli chodzi o

    Czyli bez opłat eksploatujecie dodatkową powierzchnię?

    > bezpieczenstwo przeciwpozarowe to wystarczy moim zdaniem zamontowac taki
    > mloteczek jak w autobusach sa i po problemie. W razie nieszczescia

    I podobnie, jak w autobusach, taki młoteczek po 2 dniach zniknie.

    > momentalnie wybija sie szybe i jest wyjscie.

    I dodatkowa okazja do pokaleczenia.

  • 12. Data: 2006-02-09 17:38:04
    Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>

    wiadomości news:43eb72b7@news.home.net.pl...

    > Zwłaszcza podczas pożaru.

    Jak juz napisalam mloteczek rozwiazuje sprawe.

    > Serio?
    Takie jest moje zdanie- z powodow ktore podalam nizej. Ja mieszkam na
    parterze i dla mnie takie drzwi powoduja ze zaden "zul" nie bedzie mi w nocy
    w drzwi walil (tamtych tak nie slychac) i czuje sie znacznie bezpieczniej.

    > Tia, tylko że takie drzwi są z reguły przeszklone oraz mają trywiane do
    > ominięcia zamki.
    To jaki problem wstawic dobry zamek? Moje sa metalowe bardzo ciezkie i
    solidne. Jedynym sposobem wejscia byloby otworzenie w jakis sposob zamka lub
    wybicie szyby. Szyba powoduje duuuuzo halasu. Zostaje tylko zamek- jesli
    bedzie dobry to zajmie zlodziejowi kilka minut jego otworzenie- a musi to
    zrobic w miejscu gdzie wszyscy dochodza do windy itp. Moim zdaniem spore
    ryzyko.

    > Czyli bez opłat eksploatujecie dodatkową powierzchnię?

    W moim bloku kazde 3 mieszkania maja takie drzwi- wiec kazdy mieszkaniec
    eksploatuje dodatkowa powierzchnie. Spoldzielnia z tym problemow nie ma. Co
    do wykorzystania tej powierzchni na wspolke z sasiadami u nas problemu nie
    ma. Nasze rowery stoja w czesci ktora przechodzimy jedynie my.Jakby komus
    przeszkadzalo pewnie bym ich tam nie zostawiala. Sasiedzi zostawiali wozek i
    tez nikomu to nie przeszkadzalo.

    > I podobnie, jak w autobusach, taki młoteczek po 2 dniach zniknie.

    To chyba zalezy od tego z kim sie mieszka. U mnie nie sadze zeby mial szanse
    zginac-mieszkam ze starszym malzenstwem i mloda rodzina z dziecmi. Kazdy z
    mieszkancow pilnuje i drzwi sa zawsze zamkniete wiec nikt z zewnatrz nie ma
    dostepu do wnetrza.

    > I dodatkowa okazja do pokaleczenia.

    Mysle ze jak mi sie spali mieszkanie to skaleczenie bedzie moim najmniejszym
    problemem.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 13. Data: 2006-02-09 19:04:28
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    wiadomości news:43eb72b7@news.home.net.pl...

    > Serio?

    Serio - jak cos chroboce na kilometrowym korytarzu - olewasz. Jezeli w
    kameralnym holu - sie interesujesz.

    > Tia, tylko że takie drzwi są z reguły przeszklone oraz mają trywiane do
    > ominięcia zamki.

    Ale mozna duzego psa hodowac - sasiadki trzymaja takiego w "zagrodzie" i
    mimo, ze czasami bydle nasra, to wszyscy sa zadowoleni (pies tez).

    > Czyli bez opłat eksploatujecie dodatkową powierzchnię?

    A niby za co? Moim zdaniem za kazda ogolnodostepna powierzchnie przez ktora
    musze na terenie budynku dojsc do swojego mieszkania powinni _mnie_ placic.
    Albo ryczaltem, albo od kazdego spotkanego dresa.

    > I podobnie, jak w autobusach, taki młoteczek po 2 dniach zniknie.

    Pod warunkiem ze bedzie "na zewnatrz" :-P

    sz.