  • 1. Data: 2006-02-06 09:38:17
    Temat: Czy i jaka ustawa - kopie maili na serwerach pocztowych
    Od: "krecik" <k...@o...pl>

    Czy i jaka ustawa zobowiazuje administratorow serwerow pocztowych
    doprzechowywania kopii maili na serwerach pocztowych?

    I przez jaki okres czasu wiadomosci powinny byc przechowywane?

  • 2. Data: 2006-02-06 09:46:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    krecik napisał(a):

    > I przez jaki okres czasu wiadomosci powinny byc przechowywane?

    Łot ????

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2006-02-06 09:46:12
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "krecik" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy i jaka ustawa zobowiazuje administratorow serwerow pocztowych
    > doprzechowywania kopii maili na serwerach pocztowych?

    W Chinach pewnie jest :-)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 4. Data: 2006-02-06 09:48:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krecik wrote:
    > Czy i jaka ustawa zobowiazuje administratorow serwerow pocztowych
    > doprzechowywania kopii maili na serwerach pocztowych?

    Ta sama, która zobowiązuje pocztę polską do przeglądania listów i przsyłek.

    > I przez jaki okres czasu wiadomosci powinny byc przechowywane?

    Do zeszłego poniedziałku.

  • 5. Data: 2006-02-06 09:53:15
    Od: "krecik" <k...@o...pl>

    ... czyli nijak szajbusowi administratorowi nie udowodnie ze jest gamoniem?
    Wysylane przeze mnie maile dochodza do jednego (JEDYNEGO) z odbiorcow puste
    .... administrator twierdzi ze pewnie takie wychodza ode mnie!!!!

  • 6. Data: 2006-02-06 09:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krecik wrote:
    > ... czyli nijak szajbusowi administratorowi nie udowodnie ze jest gamoniem?
    > Wysylane przeze mnie maile dochodza do jednego (JEDYNEGO) z odbiorcow puste
    > .... administrator twierdzi ze pewnie takie wychodza ode mnie!!!!

    Nie ta grupa.

  • 7. Data: 2006-02-06 10:02:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    krecik napisał(a):
    > ... czyli nijak szajbusowi administratorowi nie udowodnie ze jest gamoniem?
    > Wysylane przeze mnie maile dochodza do jednego (JEDYNEGO) z odbiorcow puste
    > .... administrator twierdzi ze pewnie takie wychodza ode mnie!!!!

    SKubaniec otwiera każdego twojego maila, czyta, a potem zapomina
    włożyć do przesyłki (wysyłanego pakietu) ponownie treść i
    zamknąć lista z powrotem ?

    Niezdara ... Anioła w alternatywach by nie zagrał.

  • 8. Data: 2006-02-06 10:03:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Łot ????

    Chyba mu sie z logami pokicialo...

    ________________
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 9. Data: 2006-02-06 10:04:41
    Od: "krecik" <k...@o...pl>

    > SKubaniec otwiera każdego twojego maila, czyta, a potem zapomina

    [...] ty tez zapomniales zazyc lekarstwo ....

  • 10. Data: 2006-02-06 12:37:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Feb 2006 10:53:15 +0100,
    krecik <k...@o...pl> screamed:
    > ... czyli nijak szajbusowi administratorowi nie udowodnie ze jest gamoniem?
    > Wysylane przeze mnie maile dochodza do jednego (JEDYNEGO) z odbiorcow puste
    > .... administrator twierdzi ze pewnie takie wychodza ode mnie!!!!

    Musiała się agrafka przy załączniku rozgiąć.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 13:37:21 user up 10879 days, 1:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Asking if computers can think is like asking if submarines can swim.