    From: "Kropelka" <k...@b...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dodatkowe drzwi na klatce schodowej
    Date: Thu, 9 Feb 2006 18:38:04 +0100

    wiadomości news:43eb72b7@news.home.net.pl...

    > Zwłaszcza podczas pożaru.

    Jak juz napisalam mloteczek rozwiazuje sprawe.

    > Serio?
    Takie jest moje zdanie- z powodow ktore podalam nizej. Ja mieszkam na
    parterze i dla mnie takie drzwi powoduja ze zaden "zul" nie bedzie mi w nocy
    w drzwi walil (tamtych tak nie slychac) i czuje sie znacznie bezpieczniej.

    > Tia, tylko że takie drzwi są z reguły przeszklone oraz mają trywiane do
    > ominięcia zamki.
    To jaki problem wstawic dobry zamek? Moje sa metalowe bardzo ciezkie i
    solidne. Jedynym sposobem wejscia byloby otworzenie w jakis sposob zamka lub
    wybicie szyby. Szyba powoduje duuuuzo halasu. Zostaje tylko zamek- jesli
    bedzie dobry to zajmie zlodziejowi kilka minut jego otworzenie- a musi to
    zrobic w miejscu gdzie wszyscy dochodza do windy itp. Moim zdaniem spore
    ryzyko.

    > Czyli bez opłat eksploatujecie dodatkową powierzchnię?

    W moim bloku kazde 3 mieszkania maja takie drzwi- wiec kazdy mieszkaniec
    eksploatuje dodatkowa powierzchnie. Spoldzielnia z tym problemow nie ma. Co
    do wykorzystania tej powierzchni na wspolke z sasiadami u nas problemu nie
    ma. Nasze rowery stoja w czesci ktora przechodzimy jedynie my.Jakby komus
    przeszkadzalo pewnie bym ich tam nie zostawiala. Sasiedzi zostawiali wozek i
    tez nikomu to nie przeszkadzalo.

    > I podobnie, jak w autobusach, taki młoteczek po 2 dniach zniknie.

    To chyba zalezy od tego z kim sie mieszka. U mnie nie sadze zeby mial szanse
    zginac-mieszkam ze starszym malzenstwem i mloda rodzina z dziecmi. Kazdy z
    mieszkancow pilnuje i drzwi sa zawsze zamkniete wiec nikt z zewnatrz nie ma
    dostepu do wnetrza.

    > I dodatkowa okazja do pokaleczenia.

    Mysle ze jak mi sie spali mieszkanie to skaleczenie bedzie moim najmniejszym
    problemem.

    Pozdrawiam
    Agnieszka