  • 1. Data: 2006-02-06 10:51:46
    Temat: Opuszczenie mieszkania a zabranie rzeczy
    Od: "Szymon" <s...@v...pl>

    Witam,

    nie mogę znaleźć na google'ach tematu związanego z zabraniem rzeczy z
    opuszczonego mieszkania.
    Przeprowadziłem się w inne miejsce, a ze starego chciałem zabrać rzeczy. Na
    nieszczęście jest jedno wejście dla 2 mieszkań. I właśnie tu tkwi problem -
    najemca jednego z mieszkań zmienił zamkni w drzwiach i nie chce mnie wpuścic po
    rzeczy. Co muszę zrobić, żebym mógł zabrac swoje rzeczy?

    Szymon