  • 31. Data: 2009-12-16 12:32:36
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > No chyba że przy tych logach jest OCZOJEBNYMI literkami że "tylko do
    > wypłaty", a nie jak zwyczajowo loga znaczą możliwość ZAPŁATY.

    Wejścia do kabin z bankomatami i bankomaty są obklejone identycznymi logami.

  • 32. Data: 2009-12-16 12:47:09
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 13:32:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wejścia do kabin z bankomatami i bankomaty są obklejone identycznymi logami.

    Jeszcze nie spotkałem w "kabinie z bankomatem" czy w bankomacie kasy w
    której bym zmógł a coś zapłacić.
    Oznakowanie logiem karty oznacza możliwość dokonania ZAPŁATY w tym
    obiekcie:
    http://mojafirma.infor.pl/biznes-finanse/84285,Karty
    -platnicze-pomagaja-zarzadzac-finansami-domowymi-i-f
    irmowymi.html
    Wchodząc do "kabiny z bankomatem" czy też podchodząc do bankomatu zdaje
    sobie sprawę że dokonuję transakcji "pobrania gotówki" i wiążącymi się z
    tymi wszelkimi kosztami.

  • 33. Data: 2009-12-16 13:13:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > Jeszcze nie spotkałem w "kabinie z bankomatem" czy w bankomacie kasy w
    > której bym zmógł a coś zapłacić.

    No to teraz się spotkałeś - na poczcie.

    > Oznakowanie logiem karty oznacza możliwość dokonania ZAPŁATY w tym
    > obiekcie:

    Podstawa prawna?

    > Wchodząc do "kabiny z bankomatem" czy też podchodząc do bankomatu zdaje
    > sobie sprawę że dokonuję transakcji "pobrania gotówki" i wiążącymi się z
    > tymi wszelkimi kosztami.

    A tutaj korzystasz z "bankomatu w okienku" - tak się nazywa ta usługa.
    Powinno to być proste do zrozumienia...

  • 34. Data: 2009-12-16 13:31:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Herald napisał(a):

    > Jeszcze nie spotkałem w "kabinie z bankomatem" czy w bankomacie kasy w
    > której bym zmógł a coś zapłacić.

    A stacje Neste?

    j.

  • 35. Data: 2009-12-16 13:49:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek pisze:

    > A stacje Neste?

    To nie bankomaty, tylko automatyczne terminale płatnicze - to się liczy
    jako zakup, a nie jako wypłata gotówki.

  • 36. Data: 2009-12-16 18:47:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Do boju, Robert :)

    Nie czuję się pokrzywdzony i nie znam nikogo, kto by się czuł.

  • 37. Data: 2009-12-16 18:49:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b28dd00$1@news.home.net.pl...

    > No to teraz się spotkałeś - na poczcie.

    > Podstawa prawna?

    Moja umowa z bankiem. Tam mowa o płątnościach w obiektach oznaczonych
    odpowiednim logo.

  • 38. Data: 2009-12-16 20:20:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-16 19:49, Robert Tomasik wrote:

    > Moja umowa z bankiem. Tam mowa o płątnościach w obiektach oznaczonych
    > odpowiednim logo.

    Sprawdź, czy tam na pewno jest słowo zaplata czy płatność. Sądzę, że
    jednak użyto tam słowa przyjmowanie czy akceptacja.
    Jeśli jednak to ja jestem w błędzie, to Ty masz roszczenia w stosunku do
    swojego banku o niesłusznie pobraną prowizję :-)

  • 39. Data: 2009-12-16 20:21:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-16 19:49, Robert Tomasik pisze:

    > Moja umowa z bankiem. Tam mowa o płątnościach w obiektach oznaczonych
    > odpowiednim logo.

    Czyli bankomaty obcych banków popełniają przestępstwo naliczając prowizję?

    --
    spp

  • 40. Data: 2009-12-16 20:58:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli bankomaty obcych banków popełniają przestępstwo naliczając
    > prowizję?

    A płącisz za coś w tych bankomatach, czy może pobierasz gotówkę?