  • 41. Data: 2009-12-16 21:13:42
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-16 21:58, Robert Tomasik pisze:

    > A płącisz za coś w tych bankomatach, czy może pobierasz gotówkę?

    Skąd więc wniosek że sama obecność logo decyduje o tym że dokonujesz
    płatności a nie że pobierasz gotówkę?

    --
    spp

  • 42. Data: 2009-12-16 21:34:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Skąd więc wniosek że sama obecność logo decyduje o tym że dokonujesz
    > płatności a nie że pobierasz gotówkę?

    A gdzie ja napisałem, że z faktu oznakowania logo wynika to, że nie
    pobieram gotówki? Najwyraźniej mnie nie zrozumiałeś. Zakłądając, ze na
    poczcie kartą płacę za usługę (załóżmy przesłania paczki), to z faktu
    oznakowania odpowiednim symbolem urzędu można wnosić, że prowizja nie jest
    pobierana. No bo przecież żadnej gotówki do ręki nie biorę.

  • 43. Data: 2009-12-16 22:15:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Moja umowa z bankiem. Tam mowa o płątnościach w obiektach oznaczonych
    > odpowiednim logo.

    Ale ty na poczcie nie płacisz kartą. Dokonujesz dwóch rzeczy w jednym
    okienku: wypłacasz gotówkę w takim nietypowym pocztowym bankomacie
    (czego ciągle nie rozumiesz w ofercie "_bankomat_ w okienku"?) i tą
    gotówką opłacasz pocztowe towary i usługi.

  • 44. Data: 2009-12-16 22:18:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > pobieram gotówki? Najwyraźniej mnie nie zrozumiałeś. Zakłądając, ze na
    > poczcie kartą płacę za usługę (załóżmy przesłania paczki), to z faktu

    Zlituj się... Na poczcie nie płacisz kartą za usługę. Wypłacasz gotówkę
    i tą gotówką płacisz za usługę.

    > oznakowania odpowiednim symbolem urzędu można wnosić, że prowizja nie
    > jest pobierana. No bo przecież żadnej gotówki do ręki nie biorę.

    To jak pójdziesz na pocztę i będziesz chciał skorzystać z tej usługi
    poproś panienkę z okienka, żeby Ci dała tę gotówkę do ręki na parę
    sekund, bo musisz ją potrzymać ;)

  • 45. Data: 2009-12-16 23:11:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b295c1c$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > (czego ciągle nie rozumiesz w ofercie "_bankomat_ w okienku"?) i tą
    > gotówką opłacasz pocztowe towary i usługi.

    Umówmy się'. To poczta to tak widzi, a ja mam wątpliwości, czy prawidłowo.
    Ja idę na pocztę i żadnej wypłaty nie pobieram, tylko płacę jak w sklepie
    przy transakcji bezgotówkowej.

  • 46. Data: 2009-12-16 23:12:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b295c98$1@news.home.net.pl...

    > Zlituj się... Na poczcie nie płacisz kartą za usługę. Wypłacasz gotówkę
    > i tą gotówką płacisz za usługę.

    To poczta chce, by tak było. Pytam, z czego to wynika? Czemu normalny sklep
    nie może nagle przyjąć, że ja nie zapłaciłem za towar, typlko porałem
    gotówkę, za którą ów towar zakupiłem?

    > To jak pójdziesz na pocztę i będziesz chciał skorzystać z tej usługi
    > poproś panienkę z okienka, żeby Ci dała tę gotówkę do ręki na parę
    > sekund, bo musisz ją potrzymać ;)

    A ja nie chcę gotówki -w tym rzecz.

  • 47. Data: 2009-12-16 23:14:49
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Wszystko jest w porządku. Po prostu to działa tak, że wypłacasz
    pieniądze w oddziale banku (tutaj Poczta Polska), po czym płacisz nimi.
    A za wypłatę w oddziałach banków pobierana jest prowizja zgodnie z
    regulaminem, który oczywiście czytałeś. ;-) A ci wszyscy, którzy biją
    tutaj tak strasznie pianę, najwyraźniej nie rozumieją takiej prostej rzeczy.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 48. Data: 2009-12-16 23:19:13
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > No właśnie. Ale czasami się tak nie da - sklep nie obsługuje kart,
    > bankomat w sąsiedniej gminie. Ratunkiem jest właśnie 'żywy bankomat' w
    > okienku kasowym Banku Spółdzielczego. Efekt taki sam - masz kasę w ręku
    > ale prowizję trzeba zapłacić.

    To masz wypłatę a nie zapłatę.

  • 49. Data: 2009-12-17 05:19:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-17 00:19, op23 pisze:

    > To masz wypłatę a nie zapłatę.

    Dokładnie tak. Tak samo na poczcie - robisz wypłatę aby zapłacić. :)

    --
    spp

  • 50. Data: 2009-12-17 09:39:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 06:19:47 +0100, spp napisał(a):

    > Dokładnie tak. Tak samo na poczcie - robisz wypłatę aby zapłacić. :)

    I od tej chwili wszystkie mcdonaldy, reale, carefoury, tesca itp itd -
    wprowadzają "bankomaty w kasach" :)
    I tym sposobem - chuj strzelił kartowe płatności BEZ PROWIZJI :)))