  • 91. Data: 2009-12-23 13:44:26
    Temat: Re: Dodatkowa prowizja na poczcie przy płatności kartą
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 11:43:23 +0100, spp napisał(a):

    > A te nalepki informują jedyne, że w danej placówce obsługuje się dany
    > typ kart. Tak jak w sklepach (płatność bez prowizji) albo jak w obcych
    > bankomatach lub oddziałach banku (z prowizją). I nic więcej nie znaczą. :(

    Zadałeś sobie trud zerknięcie do linku który podałem w innym poście?
    Zobacz co oznaczają naklejki "na drzwiach", "kasach" itp.
    Nie mówimy o bankomacie do kurwy nędzy!!
    Jeżeli przy tych "naklejkach" będzie informacja iż to "bankomat w okienku"
    - to spoko, poczta jest na prawie. Jeżeli tej informacji nie ma - poczta
    wprowadza w błąd stosując te naklejki. Co one oznaczają - poczytaj sobie.

  • 92. Data: 2009-12-23 13:51:38
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 11:43:23 +0100, spp napisał(a):

    > A te nalepki informują jedyne, że w danej placówce obsługuje się dany
    > typ kart.

    Gówno prawda.
    Będę dla ciebie łaskawy i wyrozumiały ;)
    //
    - Na całym świecie logo kart kredytowych na drzwiach oznacza, że można nimi
    płacić w normalny sposób - mówi Małgorzata Niepokulczycka z Federacji
    Konsumentów. - Poczta Polska wprowadza więc ludzi w błąd. Powinna zdjąć
    naklejki z drzwi, a na plakatach reklamujących wypłacanie pieniędzy w
    okienku umieścić informacje o prowizjach.

    - Naklejki kart kredytowych oznaczają możliwość obrotu bezgotówkowego np. w
    sklepie - dodaje Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i
    Konsumenta. - Sprawę warto zbadać, bo może być to wprowadzanie klientów w
    błąd.
    //
    http://www.zw.com.pl/artykul/2,275566_Poczta_nie_lub
    i_placenia_karta.html

    Jeszcze jakieś wątpliwości malkontenci i obrońcy poczty?

  • 93. Data: 2009-12-23 13:54:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-23 14:44, Herald pisze:

    > Nie mówimy o bankomacie do kurwy nędzy!!

    Jak najbardziej mówimy. Naklejka na własnym bankomacie niczym się nie
    różni od naklejki na cudzym bankomacie.

    > Jeżeli przy tych "naklejkach" będzie informacja iż to "bankomat w okienku"
    > - to spoko, poczta jest na prawie. Jeżeli tej informacji nie ma - poczta
    > wprowadza w błąd stosując te naklejki.

    Czyżbym gdziekolwiek napisał coś innego?

    --
    spp

  • 94. Data: 2009-12-23 14:00:50
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-23 14:51, Herald pisze:

    > Gówno prawda.
    > Będę dla ciebie łaskawy i wyrozumiały ;)

    Nie musisz. Napisz prawdę - to wystarczy. :)

    > - Naklejki kart kredytowych oznaczają możliwość obrotu bezgotówkowego np. w
    > sklepie
    >
    > Jeszcze jakieś wątpliwości malkontenci i obrońcy poczty?

    Tam gdzie jest informacja bronię Poczty, tam gdzie nie ma - nie bronię.

    IMHO p. Niepokiulczycka trochę naciąga teorię - wypłaty np. z
    bankomatów, nawet własnych, trudno nazwać bezgotówkowymi. :)

    --
    spp

  • 95. Data: 2009-12-23 14:01:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Herald napisał(a):

    [...]

    > Jeszcze jakieś wątpliwości malkontenci i obrońcy poczty?

    Faktycznie wydaje sie, ze u niektorych powolanie sie na slowa jakiejs
    pani z federacji konsumentow powoduje, ze z radoscia przestaja oni
    myslec samodzielnie ;)

    j.

    ps. Idz na poczte i obejrzyj te nalepke bo te, ktore ja widzialem sa
    inne niz te w sklepach.

  • 96. Data: 2009-12-23 14:09:55
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 23.12.2009 14:51 użytkownik Herald napisał :

> [...]
    > http://www.zw.com.pl/artykul/2,275566_Poczta_nie_lub
    i_placenia_karta.html

    > Jeszcze jakieś wątpliwości malkontenci i obrońcy poczty?

    Czyli wg tej pani wszystkie banki wprowadzają klientów w błąd?

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 97. Data: 2009-12-23 14:11:02
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 23.12.2009 09:56 użytkownik GK napisał :

    > Działać to i działa, ale skąd klient ma wiedzieć, że to poczta tak sobie
    > wymyśliła? Ja przychodzę zapłacić za usługę czy towar transakcją
    > bezgotówkową, poczta narzuca mi sposób w jaki rozporządzam moimi
    > pieniędzmi nie informując o tym. Gdyby była informacja - to ok - ale w
    > moim przypadku nikt mnie o tym nie poinformował.

    Poinformował. Twój problem, że nie czytasz co podpisujesz.

  • 98. Data: 2009-12-23 14:28:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 15:01:20 +0100, januszek napisał(a):

    > ps. Idz na poczte i obejrzyj te nalepke bo te, ktore ja widzialem sa
    > inne niz te w sklepach.

    Zgadza się -- te co ja widziałem wyraźnie mówią o tym, że to nie jest
    płatność gotówką!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 99. Data: 2009-12-23 14:35:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Dec 2009 12:34:20 +0100, op23 napisał(a):

    > Po co Ci karta ?

    Na pewno nie po to, by na poczcie nią płacić.
    Natomiast w ogólności wykonuję kilkadziesiąt karcianych transakcji w
    miesiącu. Średnio coś 2 dziennie. Więc uważam się za raczej douczoną
    osobę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 100. Data: 2009-12-23 15:24:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To bez sensu bo poczta nie przyjmuje platnosci kartowych. Wiec rownie
    > dobrze moglby isc do mlyna i domagac sie chleba bo cos tam slyszal, ze
    > chleb to mąka przecież... ;)

    Poczta jest oznaczona wynikającym z mojej umowy z bankiem logo VISA itd,
    którym oznacza się punkty honorujące karty.