  • 31. Data: 2017-06-28 10:36:38
    Temat: Re: Długość nazw ulic.
    Od: Albert Stonoga <a...@j...tu>

    W dniu 27.06.2017 o 21:57, rg pisze:

    > Ale wiesz, że w Warszawie nie chodzi o króla?

    Ja wiem, ale Kowalski niekoniecznie.

    --
    Albert Stonoga

  • 32. Data: 2017-06-28 10:45:30
    Od: Albert Stonoga <a...@j...tu>

    W dniu 28.06.2017 o 00:23, ąćęłńóśźż pisze:
    > W W-wie była (jest) Al. Wilanowska na Sadybie i ul. Wilanowska (na Powiślu po
    powrocie do przedwojennej nazwy).

    Jest więcej:

    Al. Wilanowska
    Ul. Wilanowska (Śródmieście)
    Ul. Wilanowska (Wesoła)

    --
    Albert Stonoga

  • 33. Data: 2017-06-28 10:51:10
    Od: Albert Stonoga <a...@j...tu>

    W dniu 28.06.2017 o 00:15, J.F. pisze:

    > Nawiasem pytajac - te ulice, aleje, place - sa jakos uregulowane ?
    > To powinna byc integralna czesc adresu, bo przeciez moga byc dwie z ta
    > sama nazwa.
    >
    > J.

    Są. Jest to cecha ulicy.

    http://eteryt.stat.gov.pl/eTeryt/rejestr_teryt/ogoln
    a_charakterystyka_systemow_rejestru/ogolna_charakter
    ystyka_systemow_rejestru.aspx?contrast=default

    goo.gl/N7ZoE2

    --
    Albert Stonoga

  • 34. Data: 2017-07-05 13:37:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-06-22 o 10:56, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy nie uważacie, że potrzebne byłoby ustawowe lub w drodze rozporządzenia
    ograniczenie długości nazw ulic i placów do określonej liczby znaków?
    > Przy długich nazwach wystepują problemy z adresowaniem przesyłek (np. ucinanie
    numeru lokalu - z życia).
    > Pytanie:
    > Jaka liczbę znaków uważacie za rozsądna?
    > BTW problem nie tylko obecnej władzy, przykładowo na Pomorzu Zachodnim jest sporo
    ulic jak "Zdobywców Wału Pomorskiego" - miejscowa ludność wzięła się na sposób i
    pisała "ul. ZWP 1 m. 2", ale nie każdy "patriotyczny inaczej" adres da się tak
    skrócić.

    A mnie rozwala, że jedna ulica może się nazywać na wiele sposobów w
    różnych urzędach i dokumentach.
    W poprzednim dowodzie miałem ulicę: Biskupa Kowalskiego
    W obecnym mam: Kowalskiego.

    Na tabliczkach z nazwami ulic też w cały świat:
    Bp. Jana Kowalskiego
    Bpa Jana Kowalskiego
    Biskupa Jana Kowalskiego
    Księdza Biskupa Jana Kowalskiego
    Ks. Bpa J.Kowalskiego
    itd itp

    Moim zdaniem każda ulica powinna mieć 2 nazwy: pełną (w zasadzie
    nieużywaną, ale żeby było wiadomo skąd się wzięła nazwa) i krótką
    (oficjalną, unikalną w rejonie).
    Np. oficjalnie używana byłaby nazwa:
    ul. Lewandowskiego
    a na niektórych tabliczkach z nazwą ulicy byłaby poniżej mniejszymi
    literami pełna nazwa:
    ul. Stefana Lewandowskiego (żeby było wiadomo, że nie Roberta)

    ps.
    Ostatnio w Darłówku na 2 budynkach obok siebie wisiały tablice:
    ul. Konrada
    ul. Conrada
    Ale jedna była nieco starsza, więc może radni coś zmienili w międzyczasie

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2017-07-08 09:50:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Biskup?

    -----

  • 36. Data: 2017-07-10 15:27:29
    Od: Albert Stonoga <a...@j...tu>

    W dniu 08.07.2017 o 09:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Biskup?

    Nie.
    Ppłk. Włodzimierz. Z Rawicza.

    --