  • 1. Data: 2017-06-20 14:20:45
    Temat: honor sędziego Morawskiego
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu miała się odbyć w
    poniedziałek druga już obrona pracy doktorskiej Tymoteusza Marca pt.
    ,,Instytucja plea bargainingu w amerykańskim postępowaniu karnym". Do obrony
    jednak nie doszło, bo nie stawił się na niej promotor doktoranta. Jest nim
    prof. Lech Morawski, który do 2015 r. pracował na UMK w Toruniu. W grudniu
    2015 r. PiS wybrał go do TK na obsadzone już miejsce. Dziś jest jednym z
    trzech dublerów sędziów TK.

    - Możemy tylko zaapelować do prof. Morawskiego o wypełnienie obowiązków
    promotora, bo przecież ten młody człowiek mu zaufał - mówił PAP rzecznik
    uczelni Marcin Czyżniewski. ,,Pan Marzec nie może już zrezygnować z
    promotora, gdyż ma zakończony przewód doktorski, a pozostała mu tylko
    obrona doktoratu" - dodał.

    Prof. Morawski skomentował swoją nieobecność w oświadczeniu przekazanym
    PAP. ,,Jest efektem dyskredytującej moją osobę i obraźliwej w swojej treści
    uchwały podjętej 16 maja 2017 r. przez Radę Wydziału Prawa i Administracji
    UMK" - napisał.

    całość:
    http://wyborcza.pl/7,75398,21981027,prof-morawski-ni
    e-przyszedl-na-obrone-swojego-doktoranta-mozemy.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    prawo Sattingera:
    Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
    do gniazdka.

  • 2. Data: 2017-06-20 17:25:01
    Temat: Re: honor sędziego Morawskiego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]

    >całość:
    >http://wyborcza.pl/7,75398,21981027,prof-morawski-n
    ie-przyszedl-na-obrone-swojego-doktoranta-mozemy.htm

    A promotor taki niezbedny do obrony ?
    Mogl przeciez umrzec, w szpitalu lezec, uczelnie zmienic, czy np w
    kosmos poleciec ...

    Moze Rada Wydzialu cos tu powinna zadecydowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-06-20 21:18:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-20 o 17:25, J.F. pisze:

    e-przyszedl-na-obrone-swojego-doktoranta-mozemy.html

    > A promotor taki niezbedny do obrony ?
    > Mogl przeciez umrzec, w szpitalu lezec, uczelnie zmienic, czy np w
    > kosmos poleciec ...

    Jakby był z innej opcji politycznej to nie były by sprawy.
    Ale że był z tej na którą jest nagonka to trzeba obrzucić błotem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-06-21 08:49:34
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2015 r. PiS wybrał go do TK na obsadzone już miejsce. Dziś jest jednym z

    Polska Konstytucja nie zna definicji (pojęcia) sędzia dubler TK.
    Również w żadnej z ustaw taka definicja nie występuje.

  • 5. Data: 2017-06-21 08:58:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 20 Jun 2017 17:25:01 +0200, J.F. napisał(a):

    > A promotor taki niezbedny do obrony ?
    > Mogl przeciez umrzec, w szpitalu lezec, uczelnie zmienic, czy np w
    > kosmos poleciec ...

    Dziekan uznał, że bez promotora ani rusz.

  • 6. Data: 2017-06-22 17:26:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 08:58, Olin pisze:

    > Dziekan uznał, że bez promotora ani rusz.

    A promotor to jego kolega i pewnie się zmówili.

    --
    animka