  • 11. Data: 2007-07-09 09:30:53
    Temat: Re: Dlugi w usa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > "william" <n...@m...mnie.pl> wrote in message

    > Nie. Nie działa.

    Podstawa prawna?

    Bo jak dla mnie to czysty debilizm...

  • 12. Data: 2007-07-15 13:10:55
    Od: "wytnij to s...@p...op" <n...@o...pl>

    > Nie. Nie działa.

    Oj ,chyba nie do końca to prawda.Mój szwagier ma straszne długi.Maja
    intercyzę,siostra jest wzywana do sadu o wyjawienie majatku gdyz również z
    niej chcieli ściągać.Adwokaci wierzycieli tez podnosili tę kwestię jednak sąd
    stawał za każdym razem po jej stronie mimo że wierzyciele w momencie
    zaciągania zobowiązań nie wiedzieli o owej intercyzie.ało tego doszło nawet do
    tego ,że nie obciążano ja długami z przed intercyzy.

    RG

  • 13. Data: 2007-07-15 15:25:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "wytnij to s...@p...op" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > nawet do
    > tego ,że nie obciążano ja długami z przed intercyzy.

    Prawda do końca, z tym, że sąd zapewne oparł sie na tym, że wierzyciele nie
    dochowali staranności
    aby dowiedzieć się czy szwagier jest żonaty i czy żona wie o zaciaganym
    kredycie czy nie.
    Po za tym zależy co to za długi i kiedy zaciągniete, zdaje sie, ze w 2004
    roku zmieniły sie przepisy jesli chodzi
    o zaciąganie długów.

  • 14. Data: 2007-07-15 19:37:18
    Od: "e...@p...wp" <n...@o...pl>

> [...]
    > kredycie czy nie.
    > Po za tym zależy co to za długi i kiedy zaciągniete, zdaje sie, ze w 2004

    Osiem różnych spraw w różnych osmiu sądach z udziałem osmiu różnych prawników ?
    Sprawy dotyczą działalności gospodarczej.Wierzyciele wiedzieli że jest żonaty
    bo przeciez występowali przeciwko małżonce.Owszem ,szwagier nie informował żony
    (mojej siostry) o całej tej sytuacji i Ona nie wiedziała o tak olbrzymich
    problemach.Nie byłem na sali,na żadnej sprawie gdy zeznawała i nie wiem jak to
    sie odbywało,ale jest zwolniona z odpowiedzialności za jego długi.Komornik
    przychodzi do jej mieszkania bo są nadal małżeństwem,ale on niczego niestety
    nie posiada i tak to sie toczy od kilku lat.Nękanie,odpowiadanie na pytania i
    podpisywanie.

    pozdrawiam