  • 11. Data: 2003-12-09 06:53:57
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:br31e8$rh8$1@news.onet.pl...

    > mozna bylo delikatniej np" "nie masz racji " , "nie
    > zgadzam się z tobą" itp :)

    no ... zapytałem się czy mogę brzydko ... ; )

    > http://prawo.hoga.pl/w_strone_ojca/alimenty.asp
    >
    > polecam ostatnie zdanie "...Komornik może zająć na poczet
    > alimentów do trzech piątych wynagrodzenia."

    to chodziło Ci o to co może sąd , czy o to co może komornik ??
    bo to 2 zupełnie różne kwestie ..

  • 12. Data: 2003-12-09 06:58:38
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:br3sb9.3as.1@p.i.k.i...

    > Jeśli już miałby Cię ktoś linczować to chyba adresat
    > Twego posta. Sugerujesz mu aby "założył pętle" na
    > szyję?. Długi alimentacyjne *nie ulegają przedawnieniu*
    > i naliczane są odsetki. Gdy będzie przeciągał sprawę
    > to go odsetki "zjedzą". Piszesz iż sam płacisz alimenty
    > to powinieneś (teoretycznie) "być w temacie". Jedno
    > (chyba?) co powinien zrobić to "ułożyć" się z ZUS'em
    > aby spłacać zaległości z pominięciem komornika.
    > Usługa tych sępów jest bardzo kosztowna, ale czy
    > czy ta droga jest możliwa tego nie wiem.

    pętla ?
    skoro sam napisał , iż nie ma szans przy obecnych zarobkach wyjść
    na 0 , to co mu da układanie się z zusem ?
    komornik ściągał te pieniądze.. to nie chodzi o alimanty
    przyszłe, tylko zaległe. na jakiej więc płaszczyżnie miałby się
    dogadać z zusem ?

  • 13. Data: 2003-12-09 07:19:02
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br3rn7$88l$1@news.onet.pl

    > [....................]
    > pętla ?
    > skoro sam napisał , iż nie ma szans przy obecnych zarobkach wyjść
    > na 0 , to co mu da układanie się z zusem ?

    Nawet gdyby te szanse (pieniądze) miał to i tak
    by nie płacił "bo szkoda forsy".

    > komornik ściągał te pieniądze.. to nie chodzi o alimanty
    > przyszłe, tylko zaległe. na jakiej więc płaszczyżnie miałby się
    > dogadać z zusem ?

    Wiem, że nie przyszłe (ale czy na pewno?), a zaległe.
    Na takiej płaszczyźnie aby jak najbardziej zminimalizować
    koszty czyli "za burtę" komornika. Tylko nie wiem czy tak
    można?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Fakt, że gołąb siedzi na dachu nie znaczy,

  • 14. Data: 2003-12-09 07:28:30
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:br40hn.37c.1@p.i.k.i...

    > Wiem, że nie przyszłe (ale czy na pewno?), a zaległe.
    > Na takiej płaszczyźnie aby jak najbardziej zminimalizować
    > koszty czyli "za burtę" komornika. Tylko nie wiem czy tak
    > można?.

    podstaw prawnych nie znam, ale logicznie rzecz biorąc , w chwili
    kiedy on juz dokonuje egzekucji , niespecjalnie mozna się go
    chyba pozbyc

  • 15. Data: 2003-12-09 08:12:48
    Od: "Wujek" <l...@g...pl>

    "Zakład Ubezpieczeń Społecznych może w szczególnie uzasadnionych wypadkach
    umorzyć należności funduszu alimentacyjnego od osób zobowiązanych do
    alimentów oraz od osób, które bezpodstawnie pobrały świadczenia z tego
    funduszu."

    a o co tu chodzi ? to czesc ustawy o fudnuszu alimenatcyjnym

  • 16. Data: 2003-12-09 11:14:07
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl>

    sQrczaK wrote:
    > Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:br306o$62i$1@news.onet.pl...

    > mogę brzydko ?
    > gówno prawda
    > ostatnio mialem sprawę o podwyższenie alimentow i podwyższono mi
    > je pomimo tego , iż jestem bezrobotny

    Ciekawe jakie było uzasadnienie ? odwoływałeś się ?

    Piotr

  • 17. Data: 2003-12-09 12:33:39
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jakie było uzasadnienie ? odwoływałeś się ?

    sąd rozpatruje nie tylko faktyczne zarobki pozwanego, ale również możliwości
    zarobkowe. To może doprowadzić do sytaucji, że alimenty można zasądzić
    równiez od osoby bezrobotnej.

    pozdrawiam

    Monika

  • 18. Data: 2003-12-09 13:48:54
    Od: "Wujek" <l...@g...pl>

    Powiedzmy ze w czasie kiedy nie płaciłem miałem wykształcenie podstawowe :)

    Teraz jestem na studiach

  • 19. Data: 2003-12-09 14:18:44
    Temat: Odp: Dług Alimentacyjny
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    a tego to nie bardzo rozumiem
    jak to ma możliwość zarabiania?
    kto to wylicza i na jakiej podstawie?
    w kraju gdzie jest 3 miliony bezrobotnych.
    to co ma kraść?
    ma również możliwość gwałcenia może od razu go za to skazać?
    nie gwałcił ale ma możliwość...........
    aż mnie trzęsie jak coś takiego czytam.

  • 20. Data: 2003-12-09 15:07:57
    Od: "Wujek" <l...@g...pl>

    Dziki, że nie wszyscy z was kopią leżącego.

    Pozdrwiam
    Wujek