  • 81. Data: 2003-12-12 10:12:43
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brc3g7$efr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie podziwiaj mnie - nie robię tego z altruistycznych
    > tylko dla świętego spokoju, z godnie z zasadą "żadnych
    > obowiązków, żadnych praw"

    i dalej Cie podziwiam ...

    standartowa opcja jest zadnych praw max obowiazkow

  • 82. Data: 2003-12-12 10:44:09
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał w wiadomości
    > a dlaczego nie fortepian ??

    A dlaczego nie pójdziesz dalej - może organy kościelne + rozbudowa
    mieszkania, żeby się piszczałki zmieściły i akustyka była lepsza ??

    > nie mam nic przeciwko dzieleniu sie z synem
    > mam bardzo duzo przeciwko kadej zlotowce wplaconej na konto jego
    > matki

    Jeśli prawdą jest co piszesz, to się nie dziwię. Ale wiem, że nie wszyscy
    mają takie podejście.

    Myślę, że już wyczerpaliśmy temat - czas kończyć ten wątek - jak sądzisz ??

    pozdrawiam

    Monika