  • 21. Data: 2003-12-09 22:42:33
    Temat: Re: Dług Alimentacyjny
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:br4llk$c6e$1@korweta.task.gda.pl...

    > a tego to nie bardzo rozumiem
    > jak to ma możliwość zarabiania?
    > kto to wylicza i na jakiej podstawie?
    > w kraju gdzie jest 3 miliony bezrobotnych.
    > to co ma kraść?
    > ma również możliwość gwałcenia może od razu go za to
    > skazać? nie gwałcił ale ma możliwość...........
    > aż mnie trzęsie jak coś takiego czytam.

    a co chcesz rozumieć ?
    uważasz iż pani sędzina wie co to jest bezrobocie ???

  • 22. Data: 2003-12-09 22:47:17
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:br4c2m$eda$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawe jakie było uzasadnienie ? odwoływałeś się ?

    nie było uzasadnienia
    pani sedzina powiedziala , ze jesli nie zgodzę się na ugodę pt
    podwyższenie to ona będzie musiała wystąpić z pytaniem do
    zatrudniaka czy rzeczywiście jestem bezrobotny bez prawa do
    zasiłku ( bo zaswiadczenie to sam moglem podrobic). Nie skończy
    sieatem na jednej sprawie i będę muaił jechać 200 km jeszcze raz.
    Oczywiście to potrwa a do tego czasu będę musiał i tak płacić
    wiecej.
    Udało mi się jedynie wynegocjować zejście z 50 do 30 .
    Generalnie to efekt mojej głupoty , bo zamiast występować z
    pozwem o obniżenie w momencie kiedy zmieniła się moja sytuacja ,
    ja grzecznie płaciłem.

  • 23. Data: 2003-12-09 22:48:27
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Wujek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dziki, że nie wszyscy z was kopią leżącego.

    ale teraz kopne , odpisuj pod tekstem i wycinaj to co
    niepotrzebne

  • 24. Data: 2003-12-10 05:55:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br5jag$88v$1@news.onet.pl

> [...]
    > Generalnie to efekt mojej głupoty , bo zamiast występować z
    > pozwem o obniżenie w momencie kiedy zmieniła się moja sytuacja ,

    Obydwoje rodziców ma *obowiązek* łożenia na
    utrzymanie dziecka. Zaskakujesz mnie tym iż
    uważasz, że 50 zł to za dużo na miesięczne
    utrzymanie. Dziwny to sąd który uznał, że
    za te 100 zł można zaspokoić potrzeby dziecka.
    (100 zł gdyż drugie 50 zł powinna łożyć matka)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) ...dochodzenie było utrudnione bo

  • 25. Data: 2003-12-10 06:26:47
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a co chcesz rozumieć ?
    > uważasz iż pani sędzina wie co to jest bezrobocie ???

    Uważasz, że pani sędzia nie wie, jak łatwo w naszym kraju być w szarej
    strefie zatrudnienia ?? Że nie zna tych wszystkich sztuczek, żeby oficjalnie
    być bezrobotnym, a nieoficjalnie mieć dochody ??
    NIE TWIERDZĘ, że wszyscy tak robią, ale wiem, że istnieje grupa (całkiem
    chyba spora) w Polsce, która oficjalne dochody ma dużo dużo mniejsze od
    faktycznych.

    BTW co Twoim zdaniem powinno się dziać w sytuacji gdy bezrobotna matka
    pozywa o alimenty bezrobotnego ojca dziecka ?? Co powinien zrobić sąd ??
    Bezrobotność ojca traktować z większym szacunkiem niż bezrobotność matki
    (czyli - bez alimentów, kobieto rób co chcesz, gdy dziecko powie Ci - chcę
    jeść) czy może wyznaczać inną osobę (dziadków, szwagrów albo któregoś z
    ławników) która będzie utrzymywała dziecko ??

    pozdrawiam

    Monika

  • 26. Data: 2003-12-10 06:27:11
    Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:br6g0m.19g.1@p.i.k.i...

> [...]
    > utrzymanie. Dziwny to sąd który uznał, że
    > za te 100 zł można zaspokoić potrzeby dziecka.
    > (100 zł gdyż drugie 50 zł powinna łożyć matka)

    a gdzie to wyczytałeś ?
    ja napisałem że udało mi się wynegocjować podwyżkę z 50 na 30 .
    nie chodzi o to , ze tyle płacę , tylko o to że o tyle mi
    podwyższyli.....

    poza tym masz przestarzałe informacje ...
    jedno z rodziców nie musi *łożyć* - wystarczy że opiekuje się
    dzieckiem :
    Art. 135 § 2 k.r.o. stanowi: "Wykonanie obowiązku
    alimentacyjnego względem dziecka, które nie jest jeszcze w stanie
    utrzymać się samodzielnie, może polegać także w całości lub w
    części, na osobistych staraniach o jego utrzymanie lub wychowanie
    ".

  • 27. Data: 2003-12-10 06:31:53
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    > Powiedzmy ze w czasie kiedy nie płaciłem miałem wykształcenie podstawowe
    :)

    > Teraz jestem na studiach

    Powiedzmy, że nawet człowiek z podstawowym ma obowiązek utrzymywać swoje
    dziecko.

    pozdrawiam

    Monika

  • 28. Data: 2003-12-10 06:37:32
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > w kraju gdzie jest 3 miliony bezrobotnych.
    > to co ma kraść?
    > ma również możliwość gwałcenia może od razu go za to skazać?

    Wiesz, a mnie trzęsie, jak czytam opinie takie jak Twoje.

    Kto ma utrzymywać dziecko kogoś, kto zrobił dzieciaka jakiejś kobiecie a
    potem na nią zrzucił ciężar finansowania ?? Podatnicy ?? (czyli ja ??)
    Dlaczego ?? Ja z tego aktu prokreacji nie miałam żadnej przyjemności.

    A poza tym, to co już napisałam - istnieje w Polsce grupa, która
    bezrobotnymi jest tylko oficjalnie (a wśród nich - grupa takich, którzy
    wybrali sobie taką drogę). I oni mają mnie doić tylko dlatego, że moje
    dochody są opodatkowane, ozusowane itd. ?? Taka kara dla mnie za uczciwość
    ?? A dla nich nagroda za cwaniactwo ??

    Monika

  • 29. Data: 2003-12-10 06:49:03
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

> [...]
    > utrzymać się samodzielnie, może polegać także w całości lub w
    > części, na osobistych staraniach o jego utrzymanie lub wychowanie

    Czyli, rozumiem, że skoro użyłeś tego argumentu, Ty opiekujesz się dzieckiem
    ??

    Czy próbujesz nas przekonać, że skoro nie opiekujesz się, to powinieneś
    płacić większe alimenty ?? ;)

    poza tym, obowiązek alimentacyjny w równym stopniu obciąża rodziców - MOŻE
    byc tylko zamieniony na opiekę - to nie zonacza, że rodzice są zwolnieni z
    łożenia

    pozdrawiam

    Monika

  • 30. Data: 2003-12-10 06:52:15
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> napisał
    w wiadomości news:br6e8c$hq0$1@news.onet.pl

    > a gdzie to wyczytałeś ?
    > ja napisałem że udało mi się wynegocjować podwyżkę z 50 na 30 .
    > nie chodzi o to , ze tyle płacę , tylko o to że o tyle mi
    > podwyższyli.....

    Byłoby bardziej zrozumiałe gdyby tam było "o".
    Np. "podwyżkę nie o 50, a o 30 zł". Ja mylnie
    zrozumiałem, że chodzi tu o kwotę zasadniczą.

    Nie, nie są one przestarzałe.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zło to jest właśnie to co popełniają inni.