  • 31. Data: 2020-05-18 17:48:04
    Temat: Re: Dlaczego maseczka nie chroni noszącego ?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2020 o 13:34, J.F. pisze:

    > A jak te wydzieliny wyschna ? Wirus uwieziony, czy sie zaczyna uwalniac ?

    Zaczyna wysychać:P

    > Ja tam zauwazylem, ze na wydechu maseczka sie odsuwa i powietrze
    > wylatuje bokiem - ale kropelki moga sie jednak zatrzymywac.

    No i zatrzymuje, reszta leci bokiem ale nie w przód i wolniej, więc ma o
    wiele mniejszy zasięg. I o to głównie chodzi - przynajmniej w tanich
    maseczkach a nie trójkach.

    > Natomiast w czasie wdechu maseczka jednak przyciaga sie do twarzy.

    Zawsze bokiem zassiesz - przynajmniej przy zwykłych "szmatach' a nie
    póltwarzowych.

    > Ryzyka, ze namnozy w sie w jakis bakteriach nie ma ?

    No nie bardzo;)

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-05-18 23:10:07
    Od: User <n...@s...com>

    W dniu 18.05.2020 o 17:48, Shrek pisze:
    > Zawsze bokiem zassiesz - przynajmniej przy zwykłych "szmatach' a nie
    > póltwarzowych.
    W TV można zobaczyć takie u niektórych dziennikarzy, np. Radomir Wit
    taką nosi.
    Jestem w grupie ryzyka i dlatego tak dopytuję.
    Gdzie takie są sprzedawane? Jaką mają "fachową" nazwę?

  • 33. Data: 2020-05-19 06:51:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2020 o 23:10, User pisze:

    > W TV można zobaczyć takie u niektórych dziennikarzy, np. Radomir Wit
    > taką nosi.
    > Jestem w grupie ryzyka i dlatego tak dopytuję.
    > Gdzie takie są sprzedawane? Jaką mają "fachową" nazwę?

    Jeśli to co myślę, to nazywa się to półmaska, ma wymienne filtry i
    ostatnio za grosze można było kupi9ćw agencji rezerw miałowych.
    Obecnie... ciężko. Podejrzewam, że większość flitrów to podróbki.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-05-19 16:31:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie znam takiego: dostał robotę do opluwania kogo?

    -----

  • 35. Data: 2020-05-21 16:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Nie znam takiego: dostał robotę do opluwania kogo?

    a googla znasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 36. Data: 2020-05-22 00:06:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    User napisał(a) w wiadomości: <5ebf964f$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Wiem, że są różne drogi zakażenia, ale mnie chodziło o porównanie
    >skuteczności maseczki "w obie strony
    >[...]

    https://www.medonet.pl/koronawirus-pytania-i-odpowie
    dzi/jak-sie-chronic,dlaczego-wszyscy-pow
    inni-nosic-maski--naukowcy-tlumacza,artykul,78117098
    .html

    a konkretnie grafika "ochrona siebie ochrona innych"
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/Ikck9kpTURBXy82
    ZDA0ZjRlMGY3YmI2MTM3MmNkNTg2NDJmOTUxMWJl
    OC5wbmeRlQLNAtAAwsOBoTAB

    .no właśnie, kogo bardziej chroni?

    Arek

  • 37. Data: 2020-05-22 12:56:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A co wpisać?

    -----

  • 38. Data: 2020-05-22 17:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > A co wpisać?

    To co cie interesuje.
    https://www.google.com/search?client=opera&q=to+co+c
    ie+interesuje&sourcei
    d=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    ;-DDDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 39. Data: 2020-05-22 18:11:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Leki brałeś?

    -----