  • 1. Data: 2020-05-13 18:15:34
    Temat: Maseczkowo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    niedawno aferka, ze minister kupil maseczki od kolegi, bez
    certyfikatow.

    Dzis kontratak - Szumowski mowi, ze dostalismy od Unii 600 tys
    maseczek bez CE.

    Unia tlumaczy, ze nie mialy, o czym informowala, bo taka byla potrzeba
    chwili.
    Ale powinny byc dobre, bo spelniaja normy z innych krajow.

    Minister twierdzi, ze nie spelniaja norm unijnych
    https://radioszczecin.pl/6,405735,maseczki-bez-certy
    fikatu-minister-zdrowia-poinfo

    I tylko jedno mnie ciekawi ... "dostała" ... dostalismy, czy
    kupilismy, i kto za to zaplacil ?
    Bo w UE zabrania sie "wprowadzenia do obrotu" towaru bez CE ... unia
    wlasne prawa lamie ?

    J.

  • 2. Data: 2020-05-13 20:41:11
    Temat: Re: Maseczkowo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    [...]
    cuda sie dzieja

    https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10321735/masec
    zki-bez-certyfikatu-byla-poslanka-sprowadzila-15-mln
    -sztuk.html

    "Firma ICR Polska zajmująca się certyfikacją produktów oświadczyła, że
    nie wystawiła certyfikatu maseczkom ochronnym sprowadzonym do Włoch
    przez byłą przewodniczącą Izby Deputowanych Irene Pivetti. Włoska
    prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie tego importu.

    Dochodzenie prowadzone we Włoszech dotyczy sprowadzenia 15 milionów
    maseczek, które nie spełniają norm bezpieczeństwa. Część z nich
    skonfiskowano. Zajmująca się obecnie biznesem najmłodsza w historii
    była przewodnicząca niższej izby parlamentu w Rzymie
    sprowadziła te środki ochronne twierdząc, że mają one certyfikat firmy
    ICR Polska.
    To oddział koreańskiej jednostki certyfikującej ICR Co. Ltd z siedzibą
    w Seulu.
    W wydanym komunikacie ICR Polska wyjaśniła, że wszystkie certyfikaty
    wystawione od 1 do 26 marca tego roku dla środków potrzebnych w
    obecnej epidemii zostały wycofane i zapadła decyzja o ponownym
    wszczęciu ich wydawania w związku z tym, że pojawiły się także
    podrobione dokumenty. "

    No i przestalem rozumiec - to w koncu nie wystawili certyfikatu, czy
    wystawili ale wycofali,
    czy wycofali, bo sie pojawily jakies podrobione ... i licza na to, ze
    nie podrobia nastepnych ?

    Wcześniej Irene Pivetti, która nie przyznaje się do winy i zapewnia,
    że wszystko wyjaśni, oświadczyła: ,,Jeśli okazałoby się, że certyfikat
    wydany przez polską firmę jest nieważny lub fałszywy, oczywiste jest
    to, że ja i spółka będziemy stroną poszkodowaną w śledztwie".

    J.

  • 3. Data: 2020-05-13 22:35:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-13 o 18:15, J.F. pisze:

> [...]
    > i kto za to zaplacil ?
    > Bo w UE zabrania sie "wprowadzenia do obrotu" towaru bez CE ... unia

    I nie zrozumiałeś.
    Nieważne czy dostaliśmy czy kupiliśmy, ważne że teraz już nie
    wypada krytykować pis za kupno ujowych maseczek bez atestów.
    Wszak zrobili tylko to co unia. Podobno. :-)

    Avast.

  • 4. Data: 2020-05-14 10:42:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 May 2020 18:15:34 +0200, J.F. napisał(a):

    > Szumowski mowi, ze dostalismy od Unii 600 tys
    > maseczek bez CE.

    Jak mogliśmy cokolwiek dostać, skoro Mateusz Krzywousty zapewnia, że ",,Unia
    Europejska nie dała eurocenta na walkę z koronawirusem".

    > Unia tlumaczy, ze nie mialy, o czym informowala, bo taka byla potrzeba
    > chwili.
    > Ale powinny byc dobre, bo spelniaja normy z innych krajow.

    Sprawa jest rozwojowa:
    "Komisja Europejska zwróciła się do Polski o udostępnienie wyników badań,
    które to potwierdzają.
    Kluczowe znaczenie dla KE ma zapewnienie spełnienia niezbędnych norm w
    ramach zakupów dokonywanych za pośrednictwem Instrumentu Wsparcia
    Kryzysowego (ESI). Właśnie dlatego udostępniliśmy wszystkim krajom dostępną
    dokumentację dotyczącą specyfiki i dokumentacji tych masek oraz zbadaliśmy
    wszystkie dokumenty kontroli jakości dostarczone przez firmę
    - zapewnia Komisja Europejska w cytowanym przez RMF FM oświadczeniu.

    Resort zdrowia: Tak, znaliśmy specyfikację masek
    Wcześniej KE informowała, że maseczki nie mają oznakowania CE, a ich
    standard jest podobny do europejskiego. Wynikało to z faktu, że nie były
    produkowane na europejski rynek, a więc firmy nie starały się o oznakowanie
    CE - podaje Katarzyna Szymańska-Borginon. Korespondentka radia w Brukseli
    ustaliła, że Polska wiedziała o specyfikacji maseczek."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,259
    43732,szumowski-twierdzi-ze-unijne-maseczki-nie-spel
    niaja-standardow.html#a=350&c=163&t=14&g=b&s=BoxNews
    Link

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-05-14 13:44:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Twój przełożony Miller Leszek to był dopiero gościu, w teczce przywiózł milion od
    Ruskich i się nie chwalił.

    -----

  • 6. Data: 2020-05-14 13:59:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 13 May 2020 22:35:15 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > teraz już nie
    > wypada krytykować pis za kupno ujowych maseczek bez atestów.

    Okazuje się, że wydane pieniądze nie poszły w błoto, bo zakopiański
    biznesmen zagospodarował je całkiem sensownie:

    "Mieliśmy środek epidemii, na Podhalu nie było turystów, a u nich w tym
    samym czasie rozpoczął się remont domu, zainstalowano fotowoltaikę, a na
    parkingu przed domem pojawił się nowy samochód campingowy, mercedes i nowy
    motocykl - mówią mieszkańcy Skibówek. - Wiadomo jak to jest w takich małych
    miejscowościach. Ludzie od razu widzą, że ktoś doszedł do pieniędzy.
    Zastanawialiśmy się skąd oni na to wszystko wzięli - mówią."

    https://gazetakrakowska.pl/wiemy-kim-jest-lukasz-g-i
    nstruktor-narciarski-ktory-sprzedal-ministerstwu-szu
    mowskiego-maseczki-za-5-mln-zl/ar/c1-14967536?fbclid
    =IwAR3ipyahPQ1bQouY_II35RWngbj1z3IlG_3pOBc4ow_ZcDW9d
    f13bJvmpko

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-05-14 16:05:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    >Jak mogliśmy cokolwiek dostać, skoro Mateusz Krzywousty zapewnia, że
    >",,Unia
    >Europejska nie dała eurocenta na walkę z koronawirusem".

    Maseczka to nie eurocent :-)
    Zreszta czytasz, ze maseczki norm nie spelniaja, wiec mozna dalej
    mowic, ze nic nie dala :-)

    Tylko dzis slysze o jakims laboratorium wirusowym, z unijna doplata.

  • 8. Data: 2020-05-14 16:12:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 May 2020 16:05:18 +0200, J.F. napisał(a):

    > Maseczka to nie eurocent :-)
    > Zreszta czytasz, ze maseczki norm nie spelniaja, wiec mozna dalej
    > mowic, ze nic nie dala :-)
    >
    > Tylko dzis slysze o jakims laboratorium wirusowym, z unijna doplata.

    Ja czytam o 7,435 mld euro, a to dopiero początek:
    https://www.euractiv.pl/section/polityka-regionalna/
    news/fejk-tygodnia-unia-europejska-nie-dala-polsce-e
    urocenta-na-walke-z-koronawirusem/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2020-05-14 19:00:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

> [...]
    > ski-ktory-sprzedal-ministerstwu-szumowskiego-maseczk
    i-za-5-mln-zl/ar/
    > c1-14967536?fbclid=IwAR3ipyahPQ1bQouY_II35RWngbj1z3I

    Zenek jakis czas temu szukał nowych milionerów ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 10. Data: 2020-05-14 22:29:00
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

> [...]
    mowskiego-maseczki-za-5-mln-zl/ar/c1-14967536?fbclid
    =IwAR3ipyahPQ1bQouY_II35RWngbj1z3IlG_3pOBc4ow_ZcDW9d

    I niech ktoś powie, że za obecnej władzy nie żyje się rodzinom lepiej.
    Rodzinom z Pisu oczywiście.