eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Date: Mon, 21 Oct 2013 16:29:08 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    <l3iokf$5fo$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1310151143280.3916@quad>
    <l3lc7f$dfi$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1310160957380.3396@quad>
    <l3o133$lgu$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1310180022310.2288@quad>
    <l3qq2l$8l6$1@news.task.gda.pl>
    <526400cd$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <l42gr1$iqj$1@news.task.gda.pl>
    <5264d289$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <l42t71$g73$1@news.task.gda.pl> <l432bt$v0$1@mx1.internetia.pl>
    <l431rf$vrv$1@node2.news.atman.pl>
    <52651196$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
    <l435c4$ad5$1@mx1.internetia.pl>
    <52651d0a$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
    <l438ua$ll7$1@mx1.internetia.pl>
    <52652532$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <l43bjb$ttl$1@mx1.internetia.pl>

    On 2013-10-21 15:40, grzech wrote:

    > Dobrze ci się kojarzy.
    >

    > Dla prawoskrętnych umysłów zagadka. Skąd wywodzą się twierdzenia?
    >
    > Wszyscy ludzie są równi (później dodano wobec Boga)
    > Należy dzielić się z ubogimi.
    > Istnieją także krzywdzące nierówności, które godzą w miliony mężczyzn i
    > kobiet.
    >

    > Uwaga u niektórych może to spowodować zaburzenia umysłowe.

    Juz u grzecha spowodowały!;-)

    Powyższe stwierdzenia niewiele, a własciwie nic nie mają wspólnego z
    komunizmem, a już napewno z komunizmem realnym, jedynym, jaki zaistniał
    w historii świata!
    Bo:
    1. > Wszyscy ludzie są równi (później dodano wobec Boga)
    W realnym komuniźmie realne prawa maja wyłacznie aparatczycy,- reszta to
    własnośc państwa, którzy mają pracować i nie wolno miec im innych, niz
    partia pogladów!
    2.> Należy dzielić się z ubogimi.
    W realnym komuniźmie: nalezy PRZEMOCĄ ZABIERAĆ ludziom ich dobra, aby
    przede wszystkim zapakajać potrzeby aparatu partyjnego i jego dowolne,
    pomysły i fasmagorie. Reszte można dzielic wśród ludzi w sposób ,wg
    widzi-mi-sie partii.
    3. > Istnieją także krzywdzące nierówności, które godzą w miliony
    mężczyzn i > kobiet.
    W realnym komuniźmie- te nierówności istnieją i sa utrzymywane (np.
    tzw.sklepy za żółtymi firankami), tyle, że nie wolno o nich mówić i z
    nimi walczyć, a ci, co to robią są bezwzględnie niszczeni jako wrogowie
    ludu !