    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - telekomuna straszy sadem
    Date: Sat, 01 Nov 2003 00:48:30 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179039023.chello.pl

    Użytkownik SDD napisał:
    > No nie wytrzymam, co za troll upierdliwy.

    ja trolluje? LOL :)

    > To co, wg Ciebie jest podane w TABLICY TARYFIKACJI TEPSY - zakichany
    mądralo
    > ????????????

    ceny za jeden impuls = jedna jednostke taryfikacyjną
    czemu sie upierasz, że TPSA dzieli impuls/jednostke na kilka części i
    dolicza jakieś grosze co pare sekund?

    > A widziales Ty kiedys madralo rachunek "Tepsy" ????

    dostaje takie co miesiąc ze szczegółowym billingiem
    nie zauwazylem, zeby dzielili mi impulsy na jakieś grosze lub naliczali
    je co 5,4 sekundy, tak jak twierdzisz
    na zyczenie sluze zdjeciami/skanami dowolnego billingu z dowolnego
    okresu z ostatnich 5 lat
    moze jak zobaczysz billing TPSA to w koncu przekonasz sie, ze nie ma
    roznicy czy polaczenie trwa 1 sekunde czy 1 minute, bo i tak skasuja jak
    za jeden 3 minutowy impuls..

    > przygladales sie kiedys przemadrzalku jak w minibillingu wyszczegolnione sa
    > np. oplaty za polaczenia miedzymiastowe i z komorkami ????

    nooo, przygladalem sie, ale widocznie Ty niezbyt uwaznie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl