    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Tue, 18 Mar 2003 13:52:28 +0100

    Użytkownik "Stefann" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:b56ob7$n0e$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Powiem Wam jedno ! Czytam Wasze wszystkie posty i podziwiam Scream'a za
    > to że stara sie z taką cierpliwoscią wytłumaczyć Wam, że wielbłąd to
    > nie koń z garbami (własna modyfikacja )Ale ciezko to wytłumaczyc komus
    > kto nie widzial ani konia ani wielbłąda !
    > Obecnie pracuje w branży o ktorej tu mowa i widze ,ze tylko Scream jest
    > zorientowany w temacie ! Pewnie jest AdultMasterem ???!!!!
    > Pozdro!

    Myli sie pan panie Stefanie.

    Dokladnie wiemu o czym mowa.

    O wykorzytaniu "niedostatecznej uwagi" do spwodowania polaczenia na 0-700

    w cywilizowanym siwiecie "wykorzstanie niedostatecznej uwagi"
    nazywa sie co najmniej naciaganiem, jesli nie ordynarnym oszustwem...

    Poza tym Panstwa za pomoca prawa CHRONIA KONSUMENTOW
    prezed "przedsiebiorcami" ktorzy wykorzystuja "niedostateczna uwage".
    W calym swieceie uznawane jest to za neetyczne...

    A ze trudno udowodnic SWIADOME DZIALANIE W CELU
    niekorzystnego rozporzadzenia swym mieniem wiec "sprytni"
    prawnicy i "sprytni" programisci robia - co robia.

    Ja bym sie ze wstydu spalil gdybym to robil - ale coz...

    Moge tylko zaproponowac zwrocenie sie do ustawodawcy by
    NAKAZAL TPSA zwrot niepobieranie pieniedzy
    gdy klient przekieruje polaczenie "przez klikniecie".

    Boguslaw.