  • 41. Data: 2004-11-14 21:09:57
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > Otóz wszedł na rzeczona strone, nie wiedział co i jak, informacja
    > rzeczywiscie była, ale w jakims malutkim okienku, po przewinieciu na sam
    > dół. Generalnie na pewno nie była na pierwszym planie!!!

    Mozesz podać adres tej strony?

    M.

  • 42. Data: 2004-11-14 22:37:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Maciej Bebenek m...@u...org ...

    > Mozesz podać adres tej strony?

    o ile dobrze pamietam, to była to strona lolita.pl, a po nacisnieciu
    klawisza regulamin pojawiało sie malutkie okienko wyswietlajace linijke
    albo 2 i dopiero po przewinieciu na dol w ktorejs linijce była cena usługi.
    Na pewno tej ceny nie było na pierwszej stronie, a w sumie tylko takie
    oznaczenie byłoby dla mnie jednoznaczne!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 43. Data: 2004-11-15 02:43:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Budzik rzecze:
    [..]
    > te duze, wywieszone przy towarze ceny - tak IMO jest uczciwie!

    To, że te dialery są oszustwem nie podlega nawet dyskusji.
    To sprawa oczywista.
    Gdyby chcieli zrobić to uczciwie to by zrobili - nie chcieli bo uznali,
    że im się do dupy nie dobiorą i się przejechali.
    No - przynajmniej TP SA, która czerpała z tego największe profity
    bo 50% .

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 44. Data: 2004-11-15 03:08:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > Czy przeczytałes dokładnie to co napisałem? TPSA sama weryfikuje dialery
    > i sama mówi czy są OK czy nie. Według nich, są OK. Nie mają się do czego
    > przyczepić, akceptują je bez zarzutu. Rozumiesz to, czy nie?

    W takim razie wychodziłoby, że TP SA świadomie bierze udział w
    ordynarnym oszustwie.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 45. Data: 2004-11-15 09:20:06
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/14/2004 2:09 PM, scream wrote:

    > brawo :) widzę, że ktoś w końcu zrozumiał na czym rzecz polega!!

    Ten "ktoś" zrozumiał o co chodzi temu, kto bierze kasę.

    Jednakże doswiadczenie zyciowe (które bierze pod uwagę np. sąd wydając
    wyrok) mówi, że za golonke i piwo płaci się zawsze, chyba, że ktos
    stawia i wyraźnie mówi to przed. Jest to wiedza powszechna.

    Powszechna jest też wiedza, że za oglądanie stron internetowych się nie
    płaci, (strony pornograficzne są odstepstwem od tej zasady).

    Osoba bez doświadczenia zyciowego może ocenić strone internetową jako
    publikacje entuzjasty seksu, a nie płatny biznes, podobnie jak trudno
    oczekiwać od młodego człowieka, by każdą kobietę, która jest dla niego
    miła traktował jak kurwę, której będzie trzeba zapłacic.

    Zapewne wiesz, że są strony z trescia pornograficzną, które jasno i
    wyraznie oczekuja opłat - takie działanie mozna uznac za zgodne z
    prawem; Są natomiast strony, które przekierowują tak, że nie wynika to z
    podanej na nich informacji, próbuja zmieniać ustawienia komputera i
    instalować w nim oprogramowanie niewiadomego pochodzenia i działania - i
    tutaj mozna mieć uzasadniona wątpliwość co do legalności, o uczciwości
    nie mówiąc.

    Zauważ, że operator dosyć późno "zrozumiał" i podjął kroki zaradcze, po
    publicznej walce w mediach, przycisniety społeczna presją.

    Pzdr: Catbert

  • 46. Data: 2004-11-16 03:03:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > Dodatkowo dodam ze mam stałe łacze (modem pozostał ze starych czasów) wiec
    > tym bardziej brat nie znajacy sie na kompie nie widział co i jak. A dialer
    > - no cóz - nawet brzeczenie glosniczka wyciszył - powiesz mi ze to jest
    > uczciwe???

    Ze strony TPSA? Owszem.

    A że nie potrafisz zabezpieczyć sobie komputera? Twój problem.

    > To zapraszam do mojego sklepu, tylko pamietaj - nie bedziesz wiedział czy
    > np. za przejscie miedzy ladami nie zaplacisz 200zł. No chyba ze przy
    > wejsciu do kazdego sklepu czytasz regulamin? Nie czytasz? Ja tez nie, tylko
    > te duze, wywieszone przy towarze ceny - tak IMO jest uczciwie!

    Taki zapis regulaminu zostałby odrzucony przez każdy sąd.

    Przy czym zwracam uwagę, że tutaj naciągaczem jest 'dystrybutor' dialera
    i to ewentualnie od niego można się domagać zwrotu kasy.

  • 47. Data: 2004-11-16 03:09:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

> [...]
    > Na pewno tej ceny nie było na pierwszej stronie, a w sumie tylko takie
    > oznaczenie byłoby dla mnie jednoznaczne!

    Żadnego regulaminu nie widzę - tylko link do jakiegoś podejrzanego
    binarnego kodu.

    Jeśli ktoś jest do tego stopnia idiotą, że bezmyślnie pobiera i
    uruchamia tego typu programy, to sam jest sobie winien.

    A jeśli ktoś jest na tyle lekkomyślny, że daje innym użytkownikom
    możliwość takiej bezmyślnej instalacji - cóż, też sam jest sobie winien.

  • 48. Data: 2004-11-16 08:17:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Żadnego regulaminu nie widzę - tylko link do jakiegoś podejrzanego
    > binarnego kodu.

    jest regulamin, ale sam widzisz ze jest do tego stopnia niewidoczny ze go
    nie widzisz!!! Nie jestes swiadom ile kosztuje ta usługa. Mój brat tez nie
    był.

    > Jeśli ktoś jest do tego stopnia idiotą, że bezmyślnie pobiera i
    > uruchamia tego typu programy, to sam jest sobie winien.

    Mój brat moze nie jest najbardziej rozgarnieta osoba na swiecie, ale to nie
    jest w Polsce karalne!!! Uwazam ze nie jest sam sobie winien, tak samo jak
    nie jest winien sam sobie osoba która np. w markecie bierze jakis towar, na
    którym widnieje cena 5 zł, w kasie zostaje skasowana na wiecej a potem żada
    zwrotu pieniedzy. Towar/usługa kosztuje tyle, jaka cena zostaje na tym
    towarze przypieta. W markecie jest to jakas duza kartka, w internecie
    przyjeło sie ze ogldanie stron jest darmowe. Jezeli jakas strona odbiega od
    tego modelu to powinna dwa razy głosno to powiedziec a nie ukrywac na 5
    stronie regulaminu. Dlaczego strony z kodami do gier, porady prawne,
    informatyczne sa zbudowane tak ze kazdy wie za co placi?

    > A jeśli ktoś jest na tyle lekkomyślny, że daje innym użytkownikom
    > możliwość takiej bezmyślnej instalacji - cóż, też sam jest sobie
    > winien.

    Jak wejdziesz na strone która sformatuje ci dysk, to tez bedziesz sadził ze
    to twoja wina? Wirusy to tez twoja wina? A jak lekarz w szpitalu zabije ci
    zone bo pomyli sie przy operacji to tez uznasz ze to twoja wina, bo
    wybrałes akurat ten szpital?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 49. Data: 2004-11-16 08:17:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Ze strony TPSA? Owszem.

    TPSA nie uznała mojej reklamacji, nie chciałą równiez podac mi danych
    firmy, któa jak rozumiem de facto swiadczyła usługę!

    > A że nie potrafisz zabezpieczyć sobie komputera? Twój problem.

    No cóz, tym sie róznimy, ze jak mnie przejedzie samochód to ja widze wine
    kierowcy samochodu, a nie swoja ze przechodziłem na pasach przez ulice!!!

    > Taki zapis regulaminu zostałby odrzucony przez każdy sąd.

    Bingo!!! Dlaczego, bo cena nie zostałą jawnie podana tylko schowana gdzies
    przez klientem?

    > Przy czym zwracam uwagę, że tutaj naciągaczem jest 'dystrybutor'
    > dialera i to ewentualnie od niego można się domagać zwrotu kasy.

    To jak nadal uważasz ze TPSa jest taka uczciwa, to dowiedz sie kim jest ten
    dystrybutor!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 50. Data: 2004-11-16 08:27:45
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/16/2004 9:17 AM, Budzik wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    > To jak nadal uważasz ze TPSa jest taka uczciwa, to dowiedz sie kim jest ten

    W relacjach gospodarczych ukrywanie tożsamości podmiotu jest karalne -
    jak dobrze popracowć, to możnaby dowalić operatorowi za działanie w
    porozumieniu i łacznie z tyt. doprowadzenia do niekorzystnego
    rozporzadzenia mieniem.

    TP SA nie ma prawa ukrywać kogokolwiek, bo nie jest tak, że ona
    dostarcza usługe nabytą i nie chce ujawnić sprzedawcy (do czego miałaby
    prawo) lecz udostepnia jedynie medium ( podobnie jak właściciel drogi
    udostępnia ją linii autobusowej) - należałoby wpierw wyłaczyc dobra
    wiarę operatora działania w dobrej wierze.

    Potem jedynie strach prokuratora przed dużym i mocnym (Armani + Rolex)
    blokowałby postepowanie.

    Pzdr: Catbert