    From: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: Mon, 15 Nov 2004 10:20:06 +0100

    On 11/14/2004 2:09 PM, scream wrote:

    > brawo :) widzę, że ktoś w końcu zrozumiał na czym rzecz polega!!

    Ten "ktoś" zrozumiał o co chodzi temu, kto bierze kasę.

    Jednakże doswiadczenie zyciowe (które bierze pod uwagę np. sąd wydając
    wyrok) mówi, że za golonke i piwo płaci się zawsze, chyba, że ktos
    stawia i wyraźnie mówi to przed. Jest to wiedza powszechna.

    Powszechna jest też wiedza, że za oglądanie stron internetowych się nie
    płaci, (strony pornograficzne są odstepstwem od tej zasady).

    Osoba bez doświadczenia zyciowego może ocenić strone internetową jako
    publikacje entuzjasty seksu, a nie płatny biznes, podobnie jak trudno
    oczekiwać od młodego człowieka, by każdą kobietę, która jest dla niego
    miła traktował jak kurwę, której będzie trzeba zapłacic.

    Zapewne wiesz, że są strony z trescia pornograficzną, które jasno i
    wyraznie oczekuja opłat - takie działanie mozna uznac za zgodne z
    prawem; Są natomiast strony, które przekierowują tak, że nie wynika to z
    podanej na nich informacji, próbuja zmieniać ustawienia komputera i
    instalować w nim oprogramowanie niewiadomego pochodzenia i działania - i
    tutaj mozna mieć uzasadniona wątpliwość co do legalności, o uczciwości
    nie mówiąc.

    Zauważ, że operator dosyć późno "zrozumiał" i podjął kroki zaradcze, po
    publicznej walce w mediach, przycisniety społeczna presją.

    Pzdr: Catbert