  • 101. Data: 2004-11-18 17:19:21
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Arek <a...@e...net>

    Wojtek Szweicer rzecze:
    > A właściwie, to skąd wiadomo, że brat kol. Budzika nie zainstalował
    > dialera z pełną świadomością, że potem powie "a, powiem, że się samo
    > zainstalowało" i dostanie zwrot kasy? Potem mu się "samo" zainstaluje
    > jeszcze raz... i jeszcze raz... a to, co poogląda, to jego...

    I widzisz - nie ma to żadnego znaczenia. Dialer powinien być tak
    zrobiony, by NIE BYŁO ŻADNYCH WĄTPLIWOŚCI, że użytkownik świadomie go
    używa i co ważniejsze - TP SA nie powinna pozwalać na nabicie rachunku
    większego niż powiedzmy 100 złotych, bez wcześniejszej pisemnej umowy.
    A nie pozwalać nabić ludziom rachunki na tysiące i dziesiątki tysięcy
    złotych.

    Proste? Jak drut.

    Ale trzeba CHCIEĆ BYĆ UCZCIWYM, a nie złodziejem.

    A Ci ludzie od dialerów i TP SA podeszli do sprawy po złodziejsku i byle
    oszukać ludzi. Całe ich postępowanie, cała budowa dialera i postępowanie
    TP SA to jedno wielkie ustawienie na oszukanie ludzi. Jedno wielkie
    oszustwo i złodziejstwo

    Ile kosztuje nieograniczony dostęp do stron pornograficznych?
    10 dolarów za miesiąc? 20 !?

    To jak jest rachunek na kilkaset złotych - nie mówiąc już o
    kilkutysiącach czy kilkudziesięciu - to tylko debil może twierdzić,
    że to nie oszustwo.

    A wystarczy wprowadzić proste zasady - choćby takie jak są np w
    przypadku kart kredytowych. Jest reklamacja? To kasa nigdzie nie idzie
    dopóki sklep/usługodawca nie udowadni, że transakcja rzeczywiście miała
    miejsce.

    I wtedy byłyby dialery, z których nie dałoby się skorzystać nawet "przez
    przypadek" nie mówiąc już o nieświadomości.
    No i oczywiście ograniczenie kwoty.

    > PS. Proszę o odrobinę szacunku dla rozmówców, nie ma powodu do złości.

    Wybacz mi, ale nie lubię jak ktoś rżnie debila i wtedy ostro reaguję.
    Tak samo pięści mi się rwą do obicia mordy jak słyszę, że to
    pokrzywdzony jest winien, a nie oszust,złodziej, gwałciciel.

    A w momencie gdy zaszczuty takim długiem chłopak popełnił samobójstwo
    ten złodziejski interes przestał być li tylko złodziejskim, a stał się
    zbrodniczym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 102. Data: 2004-11-18 17:32:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2004 17:14:29 +0100, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Rodrig Falkenstein rzecze:
    >
    > O oszustwo!
    >
    > Po co rżniesz głupa ?

    Kto miałby owo oszustwo popełnić?

    --
    Falkenstein

  • 103. Data: 2004-11-18 18:36:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rodrig Falkenstein rzecze:
    > Kto miałby owo oszustwo popełnić?

    TP SA i firma wrzucająca dialera.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 104. Data: 2004-11-18 21:06:49
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > Wiesz jak czytam sobie na linuxnews, ze gosciu od slacka zachorowal i
    > moze to polozyc caly projekt... To mam podstawy sadzic, ze nikt inny
    > na swiecie sie w tym nie orientuje... :P

    Ech, co ty wiesz o życiu... A zwłaszcza o programowaniu...

  • 105. Data: 2004-11-18 21:09:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > TP SA i firma wrzucająca dialera.

    Na chwilkę załóżmy, że owa firma od dialera faktycznie 'podstępnie' go
    'wrzuciła' (a nie był to wynik bezmyślnego klikania użytkownika).

    Wytłumacz mi, na czym polega oszustwo TPSA?

    PS: no i co, buzdyganku, co z tym twoim 'włamującym się' JPEGiem? Nie
    odpowiedziałeś na to, że mi się nic nie zainstalowało (ani nawet
    przeglądarka się nie wywaliła).

  • 106. Data: 2004-11-18 22:17:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    [..]
    > Wytłumacz mi, na czym polega oszustwo TPSA?

    Na udziale w procederze i czerpaniu z niego największych profitów
    TP SA 50%
    Legion Polska 25%
    Oszust dialerowy 25%

    > PS: no i co, buzdyganku, co z tym twoim 'włamującym się' JPEGiem? Nie
    > odpowiedziałeś na to, że mi się nic nie zainstalowało (ani nawet
    > przeglądarka się nie wywaliła).

    Przypomnę, że kwestia dotyczyła istnienia plików udających .jpg, które
    mogą namieszać w komputerze, w co nie wierzyłeś choć masz się za takiego
    speca od kompów.
    Tobie nie namieszało bo używasz Mozilli.
    Jednak 89% procent ludzi używa IE i im taki plik mógłby namieszać.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 107. Data: 2004-11-18 22:32:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Andrzej Lawa rzecze:
    > [..]

    > Na udziale w procederze i czerpaniu z niego największych profitów
    > TP SA 50%
    > Legion Polska 25%
    > Oszust dialerowy 25%

    A w przypadku coraz częściej spotykanym?

    tpsa 5 %
    operator X 35 %
    ten od dialera 60 %

    M.

  • 108. Data: 2004-11-18 22:42:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cnj7uj$c75$1@inews.gazeta.pl...

    > A w przypadku coraz częściej spotykanym?
    >
    > tpsa 5 %
    > operator X 35 %
    > ten od dialera 60 %

    Fakt, że ktoś osiąga dochód z cudzego przestępstwa, to za mało, by mu
    przedstawić zarzut. trzeba jeszcze dowieść, ze wiedział o tym, ze popełniane
    jest przestępstwo, albo co najmniej z łatwością mógł się dowiedzieć i godził
    się na taką ewentualność.

  • 109. Data: 2004-11-18 23:17:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Kompleks Chrystusa?

    ??? Nie słyszałem...

    > W twoim przypadku? Bardzo możliwe...

    hmm, czy my sie skas znamy? Tyle o mnie wiesz...
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 110. Data: 2004-11-18 23:17:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Wojtek Szweicer w...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zainstalowało" i dostanie zwrot kasy? Potem mu się "samo" zainstaluje
    > jeszcze raz... i jeszcze raz... a to, co poogląda, to jego...

    brat na co dzien nie ma stycznosci z kompem, nie za bardzo umie go
    obsługiwac, wiec to na 100% było nieświadome!!!

    > PS. Proszę o odrobinę szacunku dla rozmówców, nie ma powodu do złości.

    zgadzam sie!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")