  • 11. Data: 2009-03-19 21:18:36
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:34:08 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No ja czasem też.
    > Ale akurat w opisanym przypadku trudno mówić o bezstresowym wychowaniu, więc
    > Prędzej nadopiekuńczość można mu zarzucić - i przy choć odrobinie empatii
    > ciężko nie zrozumieć ojca, który stracił żonę, matkę tego dziecka i stara
    > się jak umie ją zastąpić

    Aha. I nadopiekunczy dobry czlowiek, kaze dziecku maltretowac zwierzeta? No
    ciekawe masz podejscie, nie powiem.

    --
    marcin

  • 12. Data: 2009-03-19 21:44:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Aha. I nadopiekunczy dobry czlowiek, kaze dziecku maltretowac zwierzeta?

    Następny który nie umie czytać, czy też nie chce zrozumieć co czyta?
    Naprawdę trzeba jak krowie na rowie, żeby przekaz był jasny dla wszytkich?

    No to niech będzie:
    Dzieci mają różni ludzie, dobrzy, mniej dobrzy, a całkiem często po prostu
    głupi.
    Jeśli by odbierać je każdemu, który NIE ZAWSZE wykazuje się odpowiednią dozą
    inteligencji (a więc daje CZASEM zły przykład dziecku) to obawiam się, że
    większość dzieci w tym kraju czekałby taki los.

    I nie mam wątpliwości, że byłoby to rozwiązanie po prostu złe.
    Dalszym krokiem byłoby wprowadzenie obowiązkowych badań przed pozwoleniem na
    posiadanie dziecka.
    Tego chcesz?
    Orwell to czy Kafka?

  • 13. Data: 2009-03-19 22:22:08
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Dalszym krokiem byłoby wprowadzenie obowiązkowych badań przed pozwoleniem na
    > posiadanie dziecka.

    Ja np. jestem za.

  • 14. Data: 2009-03-19 23:15:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ja np. jestem za.

    A co zrobisz jak się okaże, że połowa społeczeństwa testu nie przejdzie?

  • 15. Data: 2009-03-19 23:22:10
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 22:44:20 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > dozą inteligencji (a więc daje CZASEM zły przykład dziecku) to obawiam
    > się, że większość dzieci w tym kraju czekałby taki los.

    I tak ma być i już jest:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,9811,title,Polityka-prze
    ciwdzia%C5%
    82ania,wid,10922268,wiadomosc_prasa.html?ticaid=17ae
    3
    (http://tinyurl.com/cv4oq9)
    "Karana będzie także ?przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka?, czyli ?
    jak tłumaczy ?Przekrojowi? z pełną powagą Bożena Diaby, rzeczniczka
    Ministerstwa Pracy ? na przykład taka sytuacja, gdy odbierzemy dziecku
    łakocie podarowane mu przez babcię."

    > I nie mam wątpliwości, że byłoby to rozwiązanie po prostu złe. Dalszym
    > krokiem byłoby wprowadzenie obowiązkowych badań przed pozwoleniem na
> [...]

    Poza tym jest kwestia praktyczna: gościu ma jednego dziecka, na które ma
    wpływ, a siepacz w parę lat może kilkaset załatwić.

  • 16. Data: 2009-03-19 23:57:50
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 20:22:41 +0100, Cavallino napisał(a):
    /.../
    > Przejdź się do domu dziecka, pogadaj z 8 latkami tam będącymi, popytaj
    > czy by się zamienili.

    I czy tam nie ma obowiązku mordowania kotów np?

  • 17. Data: 2009-03-19 23:59:23
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 16:55:19 +0100, zkruk [Lodz] napisał(a):
    /.../
    > ja nie zamierzam z nikogo robić sieroty czy pół sieroty ale są w Polsce
    > odpowiednie instytucje do oceny danej sytuacji i niech one się tym
    > zajmują

    NA szczęście takie instytucje tu i ówdzie się udaje zamknąć do kicia:

    http://nczas.com/publicystyka/faszysci-przed-sadem/

  • 18. Data: 2009-03-20 07:50:46
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Ja np. jestem za.

    Taaa... do czasu, gdyby okazało się, że jakiś dupek żołędny zdecydował, że
    Ty dzieci mieć nie powinieneś ;-)
    Poza tym chyba nie masz bladego pojęcia o czym piszesz.

  • 19. Data: 2009-03-20 07:52:41
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > A co zrobisz jak się okaże, że połowa społeczeństwa testu nie przejdzie?

    Albo kto będzie testował przygotowujących testy? ;-)
    A poważnie - przecież to jakiś absurd i znakomita okazaja to takich
    nadużyć, że strach się bać.

  • 20. Data: 2009-03-20 08:17:09
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik " maxi" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio też słyszałam instrukcję odnośnie kota siedzącego na schodach:
    > "dziecko"- o tato, jaki ładny kotek...
    > "tatuś" - ty go wpuszczałeś do domu?
    > "dziecko" - nie, tato
    > "tatuś" - nie? NO TO KOPA MU !!!

    To zamiast pisać na grupę, trzeba było opierniczyć sąsiada za takie
    zachowanie, a dziecku wytłumaczyć, że ma ojca idiotę.

    Pozdrawiam Przemek